شکایت شهرداری اصفهان از منابع طبیعی مازندران بعد از رفع تصرف ساحل

حرف آنلاین: شهرداری اصفهان از منابع طبیعی مازندران بخاطر رفع تصرف مجتمع تفریحی اش در عباس آباد شکایت کرد. سنگاری مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر گفت: حریم ساحلی مجتمع هشت بهشت متعلق به شهرداری اصفهان در تاریخ ۲۰ بهمن  و در پی دستور رئیس جمهور رفع تصرف شد، اما شهرداری اصفهان بعد از این اتفاق از رئیس اداره […]

حرف آنلاین: شهرداری اصفهان از منابع طبیعی مازندران بخاطر رفع تصرف مجتمع تفریحی اش در عباس آباد شکایت کرد.

سنگاری مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر گفت: حریم ساحلی مجتمع هشت بهشت متعلق به شهرداری اصفهان در تاریخ ۲۰ بهمن  و در پی دستور رئیس جمهور رفع تصرف شد، اما شهرداری اصفهان بعد از این اتفاق از رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد شکایت کرده است.

او گفت: موضوع شکایت شهرداری اصفهان از منابع طبیعی بخاطر اعمال قانون را به دستگاه قضایی استان گزارش کرده ایم.
مجتمع هشت بهشت شهرداری اصفهان یا متل داینا سابق با حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع مساحت در عباس آباد قرار دارد و با داشتن ۱۴ ویلا و ۳۳ واحد آپارتمان مجتمعی تفریحی اقامتی است که حریم ۶۰ متری ساحل تحت تصرف این نهاد با مصوبه شورای تامین شهرستان و دستور قضایی به نفع مردم آزادسازی شده بود.

به گفته مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر حریم ۶۰ متری ساحل که باید آزاد شود را قانون مشخص می‌کند و این اداره کل نیز مطابق قانون اقدام به برداشتن فنس‌های این مجتمع تفریحی رفاهی کرده بود.

او می‌گوید: منابع طبیعی برای عرصه آزاد شده مجتمع هشت بهشت اصفهان سند تک برگ دارد و اداراتی که سواحل تحت تصرف آن‌ها آزاد می‌شود بجای شکایت از مجریان قانون باید به قانون احترام بگذارند.

سنگاری حمایت دستگاه قضایی از مجریان قانون آزادسازی سواحل را خواستار شد.
در اجرای عملیات آزاد سازی نوار ساحلی مربوط به مجتمع هشت بهشت شهرداری اصفهان تنها فنس‌های جداکننده ویلا‌ها از ساحل جمع آوری شد تا حریم ۶۰ متر دریا در اختیار مردم قرار بگیرد./باشگاه خبرنگاران جوان