شورای شهر ساری در کنار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواهد بود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: شورای شهر ساری در کنار مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران خواهد بود. به گزارش حرف آنلاین؛ «کوروش یوسفی» در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: آقای نیکزاد از ویژگی های مدیریتی ارزشمندی برخوردار هستند که تجربه مدیریتی ایشان نشان دهنده آن است. وی با اشاره […]

2

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: شورای شهر ساری در کنار مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران خواهد بود.

به گزارش حرف آنلاین؛ «کوروش یوسفی» در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: آقای نیکزاد از ویژگی های مدیریتی ارزشمندی برخوردار هستند که تجربه مدیریتی ایشان نشان دهنده آن است.

وی با اشاره به توانمندی های شخصی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، افزود: آموزش و پرورش نوعاً دچار مشکلاتی است که با توانایی های آقای نیکزاد و ارتباطاتی که می تواند در استان برقرار کند، فضا و فرصت برای کاهش این مشکلات فراهم می شود.

رییس مجمع هم اندیشی کمیسیون فرهنگی شوراهای استان با بیان اینکه شهروندان استان به طور مستقیم یا غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، تصریح کرد: مدیرکلی آقای نیکزاد فرصتی که می تواند مشارکت های مردم استان را برای ارتقای آموزش و پرورش بهبود بخشد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: شورای شهر و مجمع هم اندیشی کمیسیون فرهنگی شوراهای استان فرصتی است که می توان در تعامل مثبت و سازنده با آموزش و پرورش، یار و همراه این نهاد اثرگذار باشد.

یوسفی با اشاره به بسترهای اصلی ارتباط میان شهرداری ها و شوراها با آموزش و پرورش بیان کرد: در سایه تعاملات دوطرفه می توان به بسیاری از مباحث اصلی این ارتباط همچون مطالبات آموزش و پرورش از شهرداری ها ترتیب اثر داد.

وی با بیان اینکه با مدیریت جدید آموزش و پرورش مازندران ارتباط این دو نهاد محکم تر خواهد شد، افزود: شورای شهر ساری و مجمع هم اندیشی کمیسیون فرهنگی شوراهای استان در کنار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواهند بود.