شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تشکیل می‌شود

برای نخستین بار شورای برنامه ریزی آموزش های عالی فنی و حرفه ای با موافقت وزارت علوم در دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل خواهد شد. به گزارش حرف، دکتر امیر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای استقرار نظام یکپارچه آموزش عالی فنی و حرفه […]

5
برای نخستین بار شورای برنامه ریزی آموزش های عالی فنی و حرفه ای با موافقت وزارت علوم در دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل خواهد شد.
به گزارش حرف، دکتر امیر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای استقرار نظام یکپارچه آموزش عالی فنی و حرفه ای و به منظور تحقق سیاست های کلان آموزش های مهارتی و تسهیل در فرآیند تصمیم گیری و با اعلام موافقت وزارت علوم برای نخستین بار مجوز تشکیل شورای مستقل برنامه ریزی آموزش های عالی فنی و حرفه ای در دانشگاه فنی و حرفه ای صادر شد.
پیرو نامه شماره 2/184317 مورخ 1397/7/30 معاون محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، آیین نامه شورای برنامه ریزی آموزشی فنی و حرفه ای مصوب 1397/7/11 که به امضای وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری رسیده است به دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال شد و در راستای اجرای بند ب ماده 65 و ماده 66 قانون برنامه ششم توسعه، با تلاش و پیگیری های مستمر دکتر ابراهیم صالحی عمران، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و موافقت و تأیید جناب دکتر غلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای دارای شورای برنامه ریزی آموزشی مستقل گردید.
وی افزود: اعضای این شورا متشکل از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، مدیرکل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، معاون آموزشی دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، یک تن از مدیران مرتبط با شورا، دو تن از صاحب نظران صنعت و فضای کسب و کار و یک یا دو نفر از اعضای هیأت علمی دارای تجربه یا دانش تخصصی است.