شهرک صنعتی نیاز به سرمایه‌گذارانی اهل نبرد دارد

حرف آنلاین: اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران به اتفاق سرهنگ پاسدار حسينيان رئيس سازمان بسيج كارگري استان با حضرت حجت الاسلام و المسلمين قلي پور امام جمعه شهرستان بابلسر ديدار و بیان کرد که شهرک صنعتی نیاز به سرمایه گذرانی اهل نبرد دارد. حجت الاسلام قلي پور در اين ديدار گفت: امروز با وجود […]

حرف آنلاین: اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران به اتفاق سرهنگ پاسدار حسينيان رئيس سازمان بسيج كارگري استان با حضرت حجت الاسلام و المسلمين قلي پور امام جمعه شهرستان بابلسر ديدار و بیان کرد که شهرک صنعتی نیاز به سرمایه گذرانی اهل نبرد دارد.

حجت الاسلام قلي پور در اين ديدار گفت: امروز با وجود موانع زيادي كه از سوي استكبار جهاني و صهيونيسم بين المللي به كشور و صنعت و اقتصاد اين مرزوبوم تحميل گرديده، شهرك صنعتي بعنوان ميدان اصلي نبرد است و سرمايه گذاراني را مي طلبد كه مرد ميدان باشند.
 
امام جمعه شهرستان بابلسر افزود: خوشبختانه با توجه به منويات مقام معظم رهبري در سال توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها، شركت شهركهاي صنعتي استان با حضور مديريت فعال و پرتلاش آن، در سال 1400 خوش درخشيد و اتفاقات بسيار خوبي را رقم زد و لازم است اين اقدامات، به همين منوال ادامه يابد تا شاهد رشد و شكوفايي صنعت، توليد و اشتغال در سطح شهركها و نواحي صنعتي شهرستان بابلسر باشيم.
 
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران نيز در اين ديدار بيان داشت: شهرك صنعتي بابلسر و ناحيه صنعتي ميرود، در سطح منطقه از شرايط ويژه اي برخوردار مي باشند و متقاضيان زيادي مراجعه مي كنند تا در اين منطقه سرمايه گذاري كنند.
 
اميني با ارائه گزارشي از عملكرد شركت شهركهاي صنعتي استان گفت: كليه اقدامات، براساس منويات مقام معظم رهبري و خط مشي وزارت صمت و سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران صورت مي گيرد و يكي از مشكلات بزرگي كه استان مازندران با آن دست به گريبان است، كمبود زمين صنعتي مي باشد و براي حل اين معضل، شناسايي و پايش واحدهاي راكد و غيرفعال و رسيدگي به پرونده هاي متشكله را با جديت در دستور كار قرار داديم تا با فسخ قراردادهاي راكد و غيرفعال و واگذاري زمينهاي آزاد شده به سرمايه گذاران داراي اهليت، مقداري از مشكلات موجود مرتفع گردد