شهرهای مازندران بوی انتظار گرفت

از دیشب و امروز مردم مازندران با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی حال و هوای دیگری به شهرها و کوچه‌های این استان داده‌اند. جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت از دیشب و امروز جوشش عظیمی در مردم مازندران ایجاد کرده است و این دوستداران اهل بیت به صورت خودجوش کوچه‌ها و محلات […]

از دیشب و امروز مردم مازندران با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی حال و هوای دیگری به شهرها و کوچه‌های این استان داده‌اند.

جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت از دیشب و امروز جوشش عظیمی در مردم مازندران ایجاد کرده است و این دوستداران اهل بیت به صورت خودجوش کوچه‌ها و محلات را آذین‌بندی کرده و قلوب خود را برای پذیرایی از قدوم یگانه منجی عالم بشریت آماده کرده‌اند.

آمدن مهدی(عج) بهانه‌ای برای یادآوری انتظار است و مردم مازندران با دایر کردن پایگاه‌های جشن و سرور بوی انتظار را پراکنده‌اند.

شهرها ریسه‌بندی است؛ مساجد مملو از مردمی است که به عشق مهدی منتظر اند، کوچه‌ها و محلات به فراخور وسع مالی اهالی به صندلی و شربت و شیرینی و چراغانی مزین است تا یمن قدوم مهدی فاطمه گرامی داشته شود تا نوزادی که متولد شده است که بداند جهانی در انتظار اوست.

دیشب و امروز ترافیک پشت ایستگاه‌های شربت و شیرینی آنچنان دلچسب بود مردم ساعت‌ها ایستادند تا تبرکی بگیرند.

از صبح امروز باردیگر حال و هوای انتظار در شهرهای مازندران وجود دارد و این‌ها نشان از ارادت قلبی مردمانی است که به عشق مهدی موعود به پا خواسته‌اند.