شهرداری آمل قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شد

تیم بستکبال با ویلچر شهرداری آمل با غلبه بر تیم مشهد برای نخستین بار در تاریخ آمل قهرمان لیگ برتر بسکتبال ویلچر کشور شد. تیم بستکبال با ویلچر آمل با سرمربی گیری مسعود فلاح از جانبازان هشت سال دفاع مقدس توانست این افتخار آفرینی برای شهر آمل کسب کند. همچنین شهردار آمل این قهرمانی تیم […]

photo_2018-03-17_13-32-13

تیم بستکبال با ویلچر شهرداری آمل با غلبه بر تیم مشهد برای نخستین بار در تاریخ آمل قهرمان لیگ برتر بسکتبال ویلچر کشور شد.

تیم بستکبال با ویلچر آمل با سرمربی گیری مسعود فلاح از جانبازان هشت سال دفاع مقدس توانست این افتخار آفرینی برای شهر آمل کسب کند.

همچنین شهردار آمل این قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر در لیگ برتر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خبر مسرت بخش قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و آغاز فصل بهار شادمانه ای مجدد در بین مردم شریف آمل ایجاد کرد. این افتخار آفرینی که از تلاش بازیکنان، مربیان، سرپرست و دست اندرکاران این تیم نشات می گیرد مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل را بر آن خواهد داشت تا از نخبگان ورزشی این رشته در عرصه قهرمانی های ملی و بین المللی حمایت نماید. ضمن تبریک و تقدیم این قهرمانی به شهروندان عزیز آملی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل دارم.