شمارش معکوس برای خروج موسوی از فهرست استقلال

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان ظرف 2 روز آینده تیم جدید خود را مشخص و از آبی پوشان به صورت رسمی جدا خواهد شد. «احمد موسوی» در فهرست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار ندارد و او به مدیران باشگاه اعلام کرده است به این بازیکن نیاز ندارد. موسوی […]

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان ظرف 2 روز آینده تیم جدید خود را مشخص و از آبی پوشان به صورت رسمی جدا خواهد شد.

«احمد موسوی» در فهرست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار ندارد و او به مدیران باشگاه اعلام کرده است به این بازیکن نیاز ندارد.

موسوی که از سوی مجیدی در فهرست مازاد قرار گرفته قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را ندارد و به سرپرست استقلال گفته با توجه به اینکه با آبی‌پوشان قرارداد دارد در تمرینات شرکت خواهد کرد.

موسوی دیروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و از نزدیک به تماشای بازی استقلال و تراکتور پرداخت، او پس از پایان این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران درباره جدایی‌اش از استقلال اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در این شرایط سکوت کنتم و حرفی نزنم اما هواداران استقلال مرا قضاوت نکنند.

امروز بیژن طاهری در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی درباره آخرین وضعیت موسوی گفت: موسوی در لیست مازاد فرهاد مجیدی است. زودتر به او اعلام شده بود که اگر می‌تواند به تیم دیگری برود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. موسوی قرارداد دارد اما ان‌شاالله ظرف یکی دو روز آینده برای جدایی توافق می‌کنند.

اخبار دریافتی ما از باشگاه استقلال حکایت از این دارد موسوی فردا تیم جدیدش را به استقلال معرفی و رضایت‌نامه‌اش را دریافت خواهد کرد.

او مذاکراتی را با باشگاه‌های هوادار و گل گهر سیرجان انجام داده است.