پیگیری نامه جعلی نساجی

شعبانی درباره حضورش در نساجی و دریافتی‌هایش طی 3 سال حضور در جمع قائمشهری‌ها گفت: از سال 1390 تا 93 در نساجی حضور داشتم و مبلغ قراردادم در سال اول 25میلیون، سال دوم 50 میلیون، سال سوم 75 میلیون که جمعا 150 میلیون می‌شده اما تنها 20 میلیون دریافتی داشتم و 130 میلیون طلبکار بودم. […]

شعبانی درباره حضورش در نساجی و دریافتی‌هایش طی 3 سال حضور در جمع قائمشهری‌ها گفت: از سال 1390 تا 93 در نساجی حضور داشتم و مبلغ قراردادم در سال اول 25میلیون، سال دوم 50 میلیون، سال سوم 75 میلیون که جمعا 150 میلیون می‌شده اما تنها 20 میلیون دریافتی داشتم و 130 میلیون طلبکار بودم. همان موقع از سوی اداره مالیات فشارهای بسیاری وارد شد که به دفتر باشگاه مراجعه کردم و با مدیریت وقت صحبت کردم و با درج نامه‌ای قرار شد برحسب دریافتی‌هایمان مالیاتم پرداخت شود. اما هیچ شکایتی به کمیته انضباطی نبردم و بعد از 6 ماه حکم کمیته انضباطی به دستم رسید، حالا نمی‌دانم چه اتفاقی صورت گرفت و چطور چنین نامه‌ای جعل شده است!

وی ادامه داد:آنها نامه‌ای که من از اداره مالیات به فدراسیون فوتبال داده‌ام را جعل کرده‌اند. تنها نامه‌ای از باشگاه نساجی دریافت کردم فقط نامه مالیاتی بوده و هیچ برگه دیگری را به عنوان رضایت یا اینکه هیچ طلبی نداشته‌ام را امضا نکرده‌ام و نمی‌دانم این نامه از کجا آمد، امضا شد و به فدراسیون رفت؟!

به گزارش دی اسپرت ، او در ادامه گفت: جالب اینجاست که آنها اول فصل با من تماس گرفتند و گفتند بیا 13 میلیون بگیر و از کل 130 میلیون‌ات بگذر که من چنین چیزی را قبول نکردم. مطمئنا پیگیر این موضوع خواهم بود و تمام مستنداتی که باید را در اختیار دارم و قطعا آنها را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی با درخواست از پرهام برای پرداخت بدهی‌ها و اینکه حقی بر گردن او و مسئولین باشگاه است می‌گوید: یک فوتبالیست تنها منبع درآمدش فوتبالش می‌باشد که حق او و خانواده‌اش است. اگر در طی این سال‌ها کارگری می‌کردم قطعا پول بیشتری نصیبم می‌شد اما من به عشق مردم در نساجی بازی کردم اما متاسفانه بعد از 3 سال هنوز نه پولی دریافت کرده‌ام و نه حکمی که مالیاتم را کاهش دهد. همه مسلمانیم و به حق‌الناس معتقد؛ از آقای پرهام خواهش می‌کنم فکری به حال بدهی‌های نساجی کنند تا زمانی که بدهکاری‌هایشان پرداخت نشود و آه و نفرین آدم‌ها از نساجی دور نشود این تیم نتیجه نمی‌گیرد.

شعبانی در پایان درباره عدم حضور نساجی در لیگ‌برتر هم خاطرنشان کرد: کسانی که طرفدار نساجی یا عاشق نساجی هستند می‌دانند چرا نساجی به لیگ‌برتر نمی‌آید و نتایجی که باید را نمی‌گیرد، من به شما می‌گویم؛ آقای پرهام کسانی را بالای سر این تیم می‌آورند که تنها به فکر منافع و جیب خود هستند آنها هر سال در پایان کار پولشان را گرفتند و تا جایی که خواستند خوردند و رفتند. همین آقایان باعث و بانی نیامدن نساجی به لیگ‌برتر هستند.