سه امتیاز تلخ برای بابلی ها !

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار تیمهای نساجی مازندران و خونه به خونه بابل صادر کرد. دیدار تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل روز ۲۳ اسفند ماه برگزار و از سوی فرید یعقوب نیا مربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی رخ داد که […]

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار تیمهای نساجی مازندران و خونه به خونه بابل صادر کرد.

دیدار تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل روز ۲۳ اسفند ماه برگزار و از سوی فرید یعقوب نیا مربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی رخ داد که منجر به اخراجش شد. وی با تذکر کمیته انضباطی رو به رو شد.تیم خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم داوری،به دو جلسه از همراهی هوادران تیم خود با توجه به سوابق قبلی محروم و باشگاه فوق باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.تیم نساجی مازندران نیز به دلیل هجوم تماشاگرانش به داخل زمین که باعث نیمه تمام ماندن بازی شد، از همراهی هوادران خود به مدت ۴ جلسه محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.به گزارش مازند اسپرت ، کمیته انضباطی طبق بند ۵ ماده ۷۹ نتیجه این بازی را سه بر صفر به سود تیم خونه به خونه بابل اعلام کرد.

*پرهام: تاج گفت جلوی این حکم را می‌گیرد

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که مهدی تاج به او گفته جلوی حکم کمیته انضباطی را خواهد گرفت.مهدی پرهام پس از اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر برنده اعلام شدن خونه‌به‌خونه در دیدار مقابل نساجی گفت: امروز مصاحبه‌هایی از قول حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منتشر شد که از تیم خونه‌به‌خونه حمایت می‌کرد. البته زمانی که با او صحبت کردم، وی چنین مصاحبه‌هایی را تکذیب کرد. حتی با آقای تاج هم صحبت کردم و رئیس فدراسیون به من قول داد که بهترین تصمیم در این زمینه گرفته خواهد شد.وی افزود: خیال هواداران راحت باشد و خونسردی خود را حفظ کنند. آنها مطمئن باشند بهترین تصمیم گرفته خواهد شد و ان‌شاءالله حق به حقدار می‌رسد. این‌گونه نیست که بخواهند یک ساعته حکم بدهند و بخواهند یک تیم را نابود کنند. خونه‌به‌خونه در قائمشهر ما را شکست داد، اما خون از بینی کسی نیامد، اما شرایط این مسابقه، شرایط معمولی بازی نبود و نیروی انتظامی در دیدار روز دوشنبه عملکرد خوبی نداشت.مالک باشگاه نساجی با ابراز امیدواری به اینکه مسئولان تصمیمی بگیرند که این ماجرا ادامه پیدا نکند، اظهار داشت: قائمشهر و بابل در یک استان هستند و مردم این دو شهر با هم برادرند. با اینکه نتیجه بازی ۳ بر صفر به ضرر ما اعلام شده، اما آقای تاج گفت جلوی این حکم را می‌گیرد تا موضوع بیشتر بررسی شود. اسناد جدیدی به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم و ان‌شاءالله با توجه به این مدارک تصمیم‌گیری خواهد شد.

*ماجدی:هواداران خونه به خونه با تماشاگران حریف درگیر نشدند

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: نمی‌دانم چرا برخی واقعیت را به مردم نمی‌گویند و هواداران ما درگیری با هواداران نساجی نداشتند.میرشاد ماجدی در مورد درگیری و اتفاقات بازی خونه به خونه با نساجی مازندران گفت: نمی‌دانم چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند. واقعیت این بود که هواداران خونه به خونه به هیچ عنوان با هواداران نساجی درگیر نشدند. درگیری هواداران نساجی با ماموران بود. نمی‌دانم چه اتفاقی در آن ضلع ورزشگاه رخ داد اما در بخش‌های دیگر ورزشگاه که تماشاگران تیم ما حضور داشتند آنها فقط نظاره‌گر اتفاقات بودند. هواداران نساجی فنس‌ها را شکستند و وارد میدان شدند. دلیل این مساله را هم نمی‌دانم. با این حال هیچ کدام از دو تیم در این اتفاق نقشی نداشتند.میزبانی ما هم ایرادی نداشت زیرا امنیت ورزشگاه دست من ماجدی یا دست نشان و مالک باشگاه خونه به خونه نیست. با این حال اگر نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور مثبت و موثری نداشت مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ اگر بعد از هجوم تماشاگران نساجی به میدان تماشاگران بابلی هم وارد زمین چمن می‌شدند چه اتفاقاتی ممکن بود رخ بدهد؟

*رمضانی: ارواح به تماشاگران نساجی سنگ ‌پرانی کردند؟!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: از آقای ماجدی می‌پرسم اگر هواداران تیم خونه به خونه سنگ پرانی نکردند حتما ارواح در ورزشگاه سنگ‌پرانی کردند. عبدالحمید رمضانی  در مورد اینکه میرشاد ماجدی سرپرست خونه به خونه معتقد است هواداران این تیم به آنها سنگ‌پرانی نکرده‌اند گفت: اگر به قول آقای ماجدی هواداران خونه به خونه به سمت ما سنگ‌پرانی نکرده‌اند پس چه کسانی سر تماشاگران ما را شکستند؟! شاید آقای ماجدی در ورزشگاه 7 تیر بابل حضور نداشته که این حرف را زده است. اگر تماشاگران خونه به خونه به سمت هواداران نساجی سنگ‌پرانی نکرده‌اند پس حتما ارواح چنین کاری انجام داده‌اند!وی افزود: تماشاگران ما حتما خودشان سرشان را به دیوار کوبیدند تا خونی شوند! یا اینکه هواداران ما خودشان به خودشان سنگ زدند که اینگونه سرشان شکسته است؟! وقتی ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه به جای آنکه روبه تماشاگران بایستند پشت به تماشاگران ایستادند همین شرایط پیش می‌آید. وقتی ماموری بعد از گلزنی تیم خونه به خونه خوشحالی می‌کند طبیعی است که این مامور انتظامی نمی‌تواند بی‌طرف باشد. اصلا چرا در این مسابقه حساس ماموران یگان ویژه حضور نداشتند؟

*رأی صادره دربی مازندران قابل تغییر است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بعد از اعلام رأی اسناد و مدارکی برای ما ارسال شد که حقایق را به‌صورت روشن نشان می‌داد و در صورتی که باشگاه نساجی اعتراض خود را به‌صورت قانونی تسلیم کمیته انضباطی کند، مطمئناً رأی عادلانه‌تری اعلام می‌شود. اسماعیل حسن‌زاده اظهار کرد: ورزشگاه هفت تیر بابل فاقد حتی کمترین امکانات برای برگزاری یک بازی معمولی است و نباید اجازه برگزاری چنین بازی مهمی در این ورزشگاه داده می‌شد.رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هواداران نساجی را بسیار پرهیجان و بااحساس خواند و گفت: حتی مسن‌ترین آنان مانند یک نوجوان عاشق، برای تیم خود اشک می‌ریخت.این مسؤول در پایان مجدداً تأکید کرد: همه رأی‌های صادره قابل تغییر است.

*تجمع هواداران تیم نساجی مقابل فرمانداری قائم‌شهر

بعد از اتفاقات تلخ که در بازی دو تیم فوتبال نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران رخ داد و اعلام رای کمیته انضباطی عده‌ای از هواداران تیم محبوب و ریشه‌دار نساجی مازندران در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.این هواداران دلیل این تجمع را اعتراض به رأی کمیته انضباطی برشمردند و خواستار مداخله فرماندار و مسؤولان ذیربط شدند.آنها معتقدند رأی صادره از سوی کمیته انضباطی کاملاً یک‌طرفه و ناعادلانه بوده و نیاز به بررسی مجدد دارد.