سهم عمده دولتی ها در مصرف برق
حرف آنلاین:معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران گفت: بخش دولتی سهم عمدهای در پیک مصرف برق در تابستان دارد. شجاع محمودی عالمی به لزوم مدیریت مصرف برق و همکاری آحاد مردم و مسئولان در گذر از پیک تابستان سالجاری تاکید کرد و گفت: عمده مصرف برق مشترکان در تابستان سیستمهای برودتی است. […]
حرف آنلاین:معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران گفت: بخش دولتی سهم عمدهای در پیک مصرف برق در تابستان دارد.
شجاع محمودی عالمی به لزوم مدیریت مصرف برق و همکاری آحاد مردم و مسئولان در گذر از پیک تابستان سالجاری تاکید کرد و گفت: عمده مصرف برق مشترکان در تابستان سیستمهای برودتی است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران افزود: شرکت توزیع برق مازندران وظیفه ارائه خدمات برق به یک میلیون و 170 هزار مشترک را دارد که 80 درصد از مشترکان را تعرفه خانگی، 11 درصد تجاری، پنج درصد عمومی، سه درصد کشاورزی و حدود یک درصد صنعتی تشکیل میدهند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: مشترکان خانگی 43 درصد از مصرف برق را به خود اختصاص دادند.
محمودی ادامه داد: حدود 25 درصد از مصرف برق استان به مشترکان صنعتی، 14 درصد به مشترکان کشاورزی، 9.16 درصد به مشترکان عمومی و هشت درصد به مشترکان تجاری اختصاص دارد.
وی خاطرنشان کرد: پیک مصرف برق در استان مازندران در دو زمان روز و شب اتفاق میافتد که یکی 11 تا 15 که پیک مصرف در روز بوده و ساعت 20 الی 23 که پیک مصرف در شب است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران به چگونگی گذر پیک مصرف روز اشاره کرد و یادآور شد: پیک مصرف روز را مشترکان خانگی و دولتی تشکیل میدهند که مشترکان خانگی با راهکارهایی که ارایه شده همکاری بسیار خوبی دارند ولی همکاری مشترکان دولتی درگذر از پیک تابستان ضروری است.
محمودی به روند مصرف برق بخش دولتی پرداخت و گفت: 25 درصد از مصرف برق بخش دولتی را روشنایی، 50 درصد سیستمهای برودتی و 25 نیز لوازم و تجهیزات اداری تشکیل میدهند.
وی افزود: با توجه به اینکه مشترکان دولتی درگذر از پیک روز نقش موثری دارند همکاری آنها نیز در چهار ساعت پیک به ویژه از ساعت 13 تا 15 بسیار تاثیرگذار است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق مازندران به تعامل بسیار خوب رسانهها با روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران اشاره کرد و نقش رسانهها در ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ بهینه مصرف برق را بسیار با اهمیت دانست.
محمودی اظهار داشت: ابزار مهم تبلیغی، فرهنگی و آموزشی مدیریت مصرف برق و بهینهسازی آن رسانهها هستند که با توجه به رسالت رسانهها و نقش موثر آنها در جامعه از جمله نقش خبررسانی، آگاهسازی، آموزش و فرهنگسازی و انتقال پیام و اطلاعات به جامعه میتوانند پل ارتباطی بین مردم و صنعت برق به شمار آیند.
وی برنامههای پیک و مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق مازندران را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: اجرای بسیار خوب برنامههای کاهش و مدیریت مصرف در بخشهای مختلف اعم از صنایع، مولدهای خود تامین، بهینهسازی روشنایی معابر، کاهش تلفات و اجرای طرحهای رینگ شبکه و توسعه فیدر، اصلاح اتصالات سست، بازرسی و تست مشترکان دیماندی و غیردیماندی از اقدامات ما است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0