سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران شد

با حکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، سعید کیاکجوری به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد.

سعید کیاکجوری با حکم علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی که به این سمت منصوب شده، در بخشی از حکم ۱۴ بندی خود بر توانمندسازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و و شایسته و نیز بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی و ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های دریایی و بندری، حفظ محیط زیست و امنیت دریانوردی (ISPS Code) تاکیداتی ارائه داد.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، خواستار تمام و کمال در زمینه توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بندر نوشهر از ترانزیت منطقه‌ای دریای خزر و همچنین فرایندسازی انتقال کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک و اهتمام جدی برای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد در راستای دولت مردمی شده است.

رزومه سعید کیاکجوری

سعید کیاکجوری دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می‎باشد.

رئیس اداره اموال و سفارشات و رئیس اداره منطقه ویژه بندر شهید رجایی، معاون امور دریایی و معاون‌بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و ‌دریانوردی مازندران، از جمله سوابق اجرایی سعید کیاکجوری است.

قابل ذکر است، پیش از این محمدتقی انزان‎پور مسئولیت اداره کل بنادر و‌دریانوردی مازندران را عهده‌دار بود.