سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائم شهر معرفی شد

با حضور دکتر ابراهیم کیایی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران ،قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر، بهرامی نائب رئیس هیات،ایزدی رئیس کمیته فرهنگی هیات،علیزاده رئیس کمیته ورزش تالاسمی هیات و جمعی از ورزشکاران، رضا بهرامی به عنوان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائم شهر معرفی شد. به […]

photo_2018-12-04_03-55-33
با حضور دکتر ابراهیم کیایی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران ،قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر، بهرامی نائب رئیس هیات،ایزدی رئیس کمیته فرهنگی هیات،علیزاده رئیس کمیته ورزش تالاسمی هیات و جمعی از ورزشکاران، رضا بهرامی به عنوان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائم شهر معرفی شد.

به گزارش حرف، دکتر کیایی شهرستان قائمشهر را یکی از شهر هایی دارای پتانسیل بسیار بالا در زمینه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان دانست و افزود:باید در سطح تمامی شهر های استان بسترهای لازم برای ترغیب ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به ورزش ایجاد کرد.

کیایی ورزش را اثرگذارترین نیاز روحی، روانی و جسمی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا دانست و خاطر نشان کرد:افزایش امید به زندگی، نشاط و شادابی در اولویت هیات استان و شهرستان های ما قرار دارد و سعی می کنیم در کنار ورزش لحظات شاد و مفرحی را برای بیماران ایجاد کنیم.

دکتر کیایی با تاکید بر لزوم نگاه مهربانانه به این قشر از ورزشکاران، خاطر نشان کرد : هدف ما سپردن سکان ریاست هیئت های شهرستانی به افراد پرتلاش و زحمت کش است که آقای بهرامی یکی از پرتلاش ترین افرادی است که قطعا بستر تحول و پویایی را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران با تاکید بر لزوم حمایت خیرین و حامیان مالی از ورزش بیماران خاص و پیونداعضا گفت: انتظار ما از بخش های مختلف جامعه ، حمایت لازم جهت حرکت و پویایی هیات است که خوشبختانه خیرین استان نگاه ویژه ای به ما دارند به عنوان یکی از بازوان اصلی هیات محسوب می شوند.

دکتر کیایی از دعوت ۶ نفر از ورزشکار استان به اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا خبر داد و افزود:آقایان پرچی،بهزادی،علیجانی نجفی و خانم فتحی از ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی پیوند اعضاء می باشند که باید خود را جهت حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ انگلستان آماده کنند.

در ادامه قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، برنامه ریزی را یکی از ارکان موفقیت در ورزش بیماران خاص دانست و افزود: برای شکوفایی استعداد و توانمندی این ورزشکاران از ظرفیت های دستگاهای اجرایی دولتی و غیر دولتی شهرستان استفاده کرد.

در پایان این مراسم رضا بهرامی به عنوان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائمشهر منصوب شد.