سرمربی تیم کشتی مالک اشتر بابل خواستار حمایت مسئولان شهری شد

حرف آنلاین: سرمربی تیم کشتی مالک اشتر بابل گفت: تیم ما مرحله مقدماتی مسابقات با موفقیت پشت سرگذارند، امیدواریم در مرحله دوم هم پرقدرت و باانگیزه ظاهر شویم البته در زمینه تقویت انگیزه کشتی‌گیران خیر و لطفی از مسئولان شهری ندیدیم‌.

محمود حسن نیا طی گفت‌وگویی با اشاره به حضور تیم در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: اعضای تیم در مرحله مقدماتی با تمام قدرت کشتی گرفتند و پیروز میدان شدند.

وی افزود: امیدواریم در مرحله دوم هم پرقدرت و باانگیزه ظاهر شویم، هرچند میدانیم که با تیم‌های قوی روبرو می‌شویم که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند اما امید داریم که روز روز بچه‌ها باشد.

حسن نیا یادآور شد: چنانچه به فینال برسیم یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیریم، در این باشگاه سال‌هاست که کشتی گیران خوبی در سطح ملی و جهانی موفق به کسب مدال شدند.

سرمربی تیم کشتی مالک اشتر بابل با اشاره به سابقه خوب کشتی‌گیران این باشگاه در عرصه‌های جهانی و آسیایی، عنوان کرد: طی درخواست‌ها از طرف مربیان حاضر شدیم در لیگ دسته یک تیم‌داری کنیم و امیدواریم که مسئولان باشگاه توجه زیادی به باشگاه و تیم داشته باشند چرا که این تیم نماینده خوبی شهر و مردم است.

این سرمربی با بیان اینکه تاکنون لطفی از سوی مسئولین شهری به‌خصوص اداره ورزش، هیات کشتی شهرستان بابل و غیره ندیدیم، گفت: امیدواریم در این مرحله پای کار بیایند و از نظر روانی به کشتی‌گیران کمک کنند تا پرقدرت‌تر ظاهر شوند.

وی در ادامه افزود: اکثر اعضای تیم اهل بابل بوده و ۲۰ درصد تیم از بچه‌های ساری و آمل هستند که با مربی‌گیری خوب وحید منصوری، مهدی مناجاتی هدایت شدند، البته در شهر مربی و کشتی‌گیران خوبی داریم که در اختیار ما قرار ندادند.