سرمایه گذاران غیرفعال در جویبار خلع ید می شوند

جویبار – خبرنگار حرف: فرماندار شهرستان جویبار هشدار به خلع ید سرمایه گذاران غیرفعال این شهرستان از زمین های ملی تحت اختیار برای اجرای طرح ها داد. رجبعلی وهابی در جلسه شورای اداری این شهرستان به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: جنگ اقتصادی که دولت آمریکا علیه کشورمان شروع کرده با هدف تضعیف […]

2

جویبار – خبرنگار حرف: فرماندار شهرستان جویبار هشدار به خلع ید سرمایه گذاران غیرفعال این شهرستان از زمین های ملی تحت اختیار برای اجرای طرح ها داد.

رجبعلی وهابی در جلسه شورای اداری این شهرستان به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: جنگ اقتصادی که دولت آمریکا علیه کشورمان شروع کرده با هدف تضعیف نظام در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همچون 40 سال گذشته با فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری از شرایط سخت عبور خواهد کرد.فرماندار جویبار  با هشدار به برخی از سرمایگذاران غیرفعال در این شهرستان گفت: سرمایگذارانی که به بهانه اجرای طرح های اقتصادی زمین های ملی را در اختیار گرفتند ولی پیشرفتی در کار نداشتند، زمین ها از دست آن ها خلع ید می شود.فرماندار جویبار از زیر کشت رفتن 99 درصد اراضی شالیزاری در سال جاری خبر داد و افزود: از 10 هزار هکتار از اراضی شالیزاری این شهرستان فقط 500 هکتار که کمتر از یک درصد  کل اراضی است به دلیل کم آبی کشت برنج انجام نشد.

*توزیع قدرت در کشور سد محکمی در برابر تهدیدات و تحریم ها است

همچنین سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر،جویبار،سیمرغ،سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار گفت: مشروعیت و مقبولیت همه ما قانون اساسی است و نماینده مجلس باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد. وی تاکید کرد: نماینده مجلس باید فعال، پویا به دنبال اعمال نظارت و قانونگذاری برای احقاق حقوق مردم باشد. نماینده مجلس شورای اسلامی به فرصت های پیش روی ایران در برابر تحریم های آمریکا اشاره و عنوان کرد: ترامپ بسیار کوچک تر از آن است که بخواهد به ملت و نظام ما آسیبی بزند و تجربه مدیران و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشورمان مانع از بروز آسیبی جدی در زمان تحریم به کشور خواهد شد.ادیانی بیان کرد: توزیع قدرت در کشور سد محکمی در برابر تهدیدات و تحریم ها خواهد شد زیرا مراکز قدرت و تصمیم گیری در کشور تقسیم شده است. وی خاطرنشان کرد:سوتدبیر های برخی از مدیران از تحریم های آمریکا بدتر است و این سو تدبیرها در بخش های مختلف مدیریتی وجود دارد.

*مردم به شایعات توجه نکنند

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: مردم به این شایعات توجه نکنند زیرا هنوز کشورها وارد تعیین حق سهم دریای خزر نشده اند.سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی اظهار کرد: هنوز هیچ کدام از کشورهای حوزه دریای خزر در مورد رژیم حقوقی این دریا به جمع بندی نرسیده اند.وی با بیان اینکه هجمه هایی که در مورد دریای خزر علیه دولت به راه افتاده صحت ندارد گفت: مردم به این شایعات توجه نکنند زیرا هنوز کشورها وارد تعیین حق سهم دریای خزر نشده اند اما حدود عرفی وجود دارد. نماینده مجلس شورای اسلامی به منابع انرژی در دریای خزر اشاره و عنوان کرد: در دریای خزر هم نفت و گاز در حدود حق سهم خود داریم و به جز منطقه نفتی البرز با جمهوری آذربایجان هیچ میدان مشترک انرژی نداریم.