الهامی سرمربی نساجی مازندران شد

بعد از دو بازی حضور موقت روی نیمکت نساجی، سرانجام ساکت الهامی به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد. ساکت الهامی که ماه گذشته از صبای قم جدا شده بود در دوبازی گذشته نساجی، روی نیمکت تیم نشست و در کنار مسگر ساروی به هدایت مشترک تیم پرداخت. بعد از کسب نتایج خوب در دوبازی […]

بعد از دو بازی حضور موقت روی نیمکت نساجی، سرانجام ساکت الهامی به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد. ساکت الهامی که ماه گذشته از صبای قم جدا شده بود در دوبازی گذشته نساجی، روی نیمکت تیم نشست و در کنار مسگر ساروی به هدایت مشترک تیم پرداخت.

بعد از کسب نتایج خوب در دوبازی قبل مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران، حکم سرمربیگری را برای او صادر کرد. شنیده می‌شود که مسگر ساروی سرمربی موقت نساجی در دوبازی قبلی، پیش از اتخاذ این تصمیم، در واکنشی اعتراضی از سمت خود استعفا داده بود.

نساجی در دوبازی گذشته خود مقابل نفت مسجد سلیمان و ایران‌جوان بوشهر به برتری رسیده بود و در دوبازی دشوار آینده، دو مسابقه خارج از خانه مقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان خواهد داشت.

به گزارش مازندلیگ ، هدایت نساجی از ابتدای فصل بر عهده محمود فکری بود که در اعتراض به مشکلات مالی تیم از سمت خود استعفا کرده بود.

*برکناری ساروی تصمیم مالکان نساجی بود

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت: برکناری مسگرساروی از سرمربیگری تیم نساجی تصمیم مالکان این باشگاه بوده است.  عبدالحمید رمضانی در خصوص انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی تیم نساجی و برکناری حسین مسگرساروی اظهار داشت: این تصمیمی بود که مالکان باشگاه گرفتند و من اجرا کردم. تا آنجای که من اطلاع دارم و در جلسه مطرح شد، چندین راهکار و پیشنهاد به مسگرساروی دادیم که او نپذیرفت و گفت به دلایلی می‌خواهد از نساجی جدا شود. من دوباره از مسگرساروی می‌خواهم که به تیم بازگردد و باید حرمت او حفظ شود، اما نباید فراموش کنیم که هیچ چیز بالاتر از نام نساجی نیست.وی در مورد اینکه خواسته مدیریت باشگاه چه بوده که مسگر ساروی نپذیرفته است، تصریح کرد: قرار بود این مسئله رسانه‌ای نشود، فقط قرار بود همکاری و تعامل بین او و ساکت الهامی برقرار شود، اما مسگرساروی دوست نداشت به این رویه ادامه بدهد. حتی مالکان باشگاه به او پیشنهاد دادند که او  سرمربی باشد و الهامی مدیرفنی ولی مسگرساروی قبول نکرد.مدیرعامل نساجی درباره اینکه روند امتیازگیری مسگرساروی خوب بوده است و آیا به نظر او این تیم می‌تواند روندش در هفته‌های اخیر را ادامه بدهد، گفت: من بعد از بازی گذشته هم گفتم که هنوز خواسته من به عنوان مدیرعامل از لحاظ فنی برآورده نشده است. تیم ما مقداری از لحاظ بدنی و هماهنگی عقب است و هنوز با گذشت سه هفته نتوانسته‌ایم به آن برسیم. مالکان باشگاه نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حق تصمیم‌گیری دارند، آنها می‌خواهند به هدف‌شان که صعود به لیگ برتر است برسند و به همین دلیل تصمیم به تقویت کادرفنی گرفته‌اند.