سارقان مسلح در غرب مازندران روانه زندان شدند

حرف آنلاین: رئیس پلیس آگاهی مازندران از انهدام باند سارقان مسلح در غرب استان و خبر داد و گفت سارقان سابقه‌دار روانی زندان شدند.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران درباره دستگیری سارقان مسلح غرب مازندران، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور سارقان مسلح غیربومی منزل در شهرستان رامسر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی خود، منازلی که مورد سرقت واقع شده بود را مورد بررسی تخصصی و فنی قرار داده و در نتیجه به سرنخ‌های مهمی دست یافتند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه برابر تحقیقات پلیس، سارقان مسلح غیر بومی و اغلب در حرکت بین چندین شهر و استان هستند، شناسایی مخفیگاه آنان را امکان پذیر ندانست.

این مسئول با اشاره به شناسایی متهمان از توقیف خودروی آنان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در این عملیات ۶ سارق از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند که در هنگام دستگیری تمرد و مقاومت در بین مامورین کردند که با اطلاع از قانون بکارگیری از سلاح  متهمان دستگیر دو دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان در ساعت اولیه دستگیری به بیش از ۵ فقره سرقت منزل در حوزه سرزمینی این استان به روش توپی‌زنی و دیلم‌زنی اعتراف کردند، گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، مقادیری اموال و طلاجات مسروقه به همراه یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف کردند.

قیصری با بیان اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، افزود: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.