با تاکید استاندار مازندران؛

ساحل مجتمع نفت در اختیار شهرداری محموداباد قرار گرفت

استاندار مازندران با بیان این‌که مجتمع نفت تاکنون به تعهدات خود مبنی بر آزادسازی سواحل عمل نکرده است، گفت : استخر و رستوران شرکت نفت جهت آماده سازی برای استفاده عموم و تبدیل شدن به منطقه گردشگری در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

حرف انلاین :  استاندار مازندران ششم اسفند ماه در بازدیدی که با حصور نماینده رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و نماینده ویژه رییس جمهور در مبارزه با فساد از مجتمع نفت محمودآباد داشت اعلام کرد که از تخریب استخر مجتمع نفت محمودآباد جلوگیری شود و این استخر برای استفاده بانوان از دریا اختصاص یابد و همچنین رستوران  مجتمع نفت و محوطه آن  هم برای استفاده عمومی آماده سازی گردد.

با وجود تاکید استاندار مازندران مبنی بر آماده سازی حریم ۶۰ متری برای ایجاد فضای گردشگری و همچنین استفاده استخر برای بانوان نه تنها تاکنون این دستور اجرایی نشد حتی محوطه جلویی رستوران شرکت نفت  نیز همچنان فنس کشیده شده است.

استاندار مازندران در بازدید مجدد از سواحل مجتمع نفت محمودآباد گفت: در اجرای طرح آزاد سازی سواحل  مقرر گشت که این ساحل برای بهره برداری همه مردم آماده شود ولی متاسفانه تاکنون شرکت نفت به تعهدات و قول های خود در این خصوص عمل نکرده است.

سید محمود حسینی پور افزود: طبق قانون آزادسازی سواحل بر مبنای حریم ۶۰ متری  استخر مجتمع نفت باید تخریب می شد اما  برای جلوگیری از تخریب بیت المال و اینکه این مکان برای شنای بانوان مناسب  می باشد دستور تخریب استخر لغو شد ولی متاسفانه در بازدید اخیر مشخص گردید که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

وی با انتقاد از تاخیر شرکت نفت در آماده سازی استخر و رستوران تاکید کرد که محوطه حریم ۶۰ متری ساحل مجتمع نفت و همچنین استخر و رستورن این مکان  برای آماده سازی و بهره برداری عمومی با قید فوریت در اختیار شهرداری محمودآباد قرار گیرد.

استاندار همچنین از فنس کشی های ساحل نفت نیز انتقاد کرد و گفت: تمامی فنس ها باید تخریب شوند تا محوطه رستوران شرکت نفت برای سرویس دهی به گردشگران و بومیان منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی پور  افزود: دلیل اینکه برای آزادسازی حریم ۶۰ متری مجتمع نفت برخورد جدی نشد و تخریبی صورت نگرفت این بوده است  که تمامی مردم بتوانند از امکانات این محل استفاده کنند ولی متاسفانه تاکنون برای این امر توسط متولیان تلاشی نشده است و از این رو مسئولیت آن به شهرداری سپرده خواهد شد.