زیرساخت‌های عمرانی مازندران در انتظار نگاهی عادلانه

حرف آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: زیرساخت‌های فعلی عمرانی مازندران نه تنها جوابگوی توسعه گردشگری، اقتصادی و صنعتی در مازندران نیست بلکه پاسخگوی نیازهای مردم هم نیست از این رو شناخت فرصت‌ها و تصمیم‌گیری عادلانه ضرورت دارد. رضا علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران در سرکشی یک روزه از محوره‌های مواصلاتی استان و […]

حرف آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: زیرساخت‌های فعلی عمرانی مازندران نه تنها جوابگوی توسعه گردشگری، اقتصادی و صنعتی در مازندران نیست بلکه پاسخگوی نیازهای مردم هم نیست از این رو شناخت فرصت‌ها و تصمیم‌گیری عادلانه ضرورت دارد.

رضا علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران در سرکشی یک روزه از محوره‌های مواصلاتی استان و فرودگاه رامسر، اظهار کرد: استان سرسبز مازندران از پتانسیلهای بسیار بالای اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی و صنعتی برخوردار است.

وی افزود: لازمه توسعه اقتصادی و گردشگری در هر جامعه ای زیرساخت‌های حمل و نقلی است، البته زیرساخت‌های فعلی این استان براساس یک نظام جامع و توسعه‌یافته در چندین دهه گذشته متناسب نه تنها جوابگوی توسعه گردشگری و اقتصادی و صنعتی در این استان نیست بلکه پاسخگوی نیازهای مردم هم نیست.

علیخانی با بیان اینکه مردم مازندران در ایام مختلف و دوره‌های سفر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، تصریح کرد: مشکلات ترافیکی، تاخیر و ناهنجاری‌های ترافیکی از جمله این مسائل است.

معاون عمرانی استانداری مازندران هدف از بازدید از محورها و راه‌های مواصلاتی ساری و رامسر، را شناسایی فرصت‌های موجود و تصمیم‌گیری اعلام کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های شهرهای گردشگری حمل و نقل است، فرودگاه رامسر از زمینه خوبی برای توسعه گردشگری برخوردار است، از این رو بازدید از آن صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به آخرین وضعیت توسعه این فرودگاه، خاطرنشان کرد: درخواست‌ها و نیازهایی وجود دارد که به آن پرداخته خواهد شد، انتظار ما از شهرداران استان این است که نسبت به توسعه شهرها متناسب با نیازهای واقعی شهروندان اقدامات عاجلانه‌ای انجام داده و عادلانه رفتار کنند.

وی همچنین بیان کرد: توجه به جاذبه‌های گردشگری و شرایط بومی شهرها باید مدنظر شهرداران باشد تا هم آرامش مردم فراهم شود و هم جذب بیشتر گردشگری صورت بگیرد.