وزیر ارتباطات‌ در مازندران؛ روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند

حرف آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری گفت: اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی ارتباطات در دستور کار است.

عیسی زارع پور پیش از خطبه‌های نماز جمعه مصلی ساری از اتمام اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی ارتباطات خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر با فعال شدن درگاه ملی خدمات دولت، ۲۰ درصد خدمات دولت از این درگاه ارائه میشود و پیش‌بینی شده که تا پایان دولت تمام خدمات دولت از این طریق ارائه شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات، افزود: در راستای توسعه زیرساختی اجرای فیبر نوری باهدف بهره‌مندی ۸۰ درصد خانوارها از اینترنت با سرعت بالا، بیمه ۶ میلیون افراد فاقد بیمه، راهبرد تعاملی با کشورهای دیگر در عین عزت و حضور ۱۰۰ نماینده کشورها در ایران و سرمایه‌گذاری چند میلیارددلاری و غیره در حال اجراست.

زارع پور با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه فضایی، عنوان کرد: پرتاب ماهواره نور ۲ از جمله این اتفاقات بود، تصاویر ماهواره خیام هم دریافت شد که کاربردهای مختلفی از جمله کشاورزی دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری به تلاش برای رفع عقب‌ماندگی های گذشته خبر داد و اعلام کرد: در یک سال اخیر دولت سیزدهم شبانه روز برای خدمتگزاری تلاش کرده است تا مشکلات پیچیده حل کند، همه این اقدامات به پشتوانه مردم شجاع انجام شد.

این مسئول سفرهای استانی هیات دولت را نشانه روحیه جهادی و کار انقلابی آنان دانست و تاکید کرد: هیچکدام از این سفرها نمایشی نبوده و دستاوردهایی داشت.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات که صبح امروز به صورت زمینی وارد مازندران شد، در روستای جمشید آباد شهرستان سوادکوه مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن با حضور در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی با خانواده شهید محسنی دیدار کرد.

امروز جمعه به همراه سید محمود حسینی‌پور استاندارمازندران در میز خدمت مدیران این استان که در محل مصلای نمازجمعه ساری دایر است، حضور یافت و در دیدار چهره به چهره با مردم پاسخگوی مشکلات و مسایل آنان بود.