رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر

رویکرد نمایشگاه روز مازندران سبک زندگی گذشتگان و دستاوردهای صنعتی استان است

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت: رویکرد نمایشگاه روز مازندران سبک زندگی گذشتگان و دستاوردهای صنعتی و اقتصادی استان است.

به گزارش حرف آنلاین، جعفر احمدی گرجی رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در گفت و گو با حرف آنلاین، در حاشیه بازدید از نمایشگاه روز مازندران اظهار داشت: تلاش و حمایت استانداری مازندران، فرمانداری قائم‌شهر و همت شهرداری قائم شهر جهت برگزاری نمایشگاه روز مازندران قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه روز مازندران با رویکرد نگاه سنتی به سبک زندگی و همچنین دستاوردهای صنعتی و اقتصادی استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: گرچه زندگی شهری فاصله ای میان محل زادگاه‌ها انداخته است اما اغلب مردم تمایل به سبک زندگی‌سنتی دارند برای همین استقبال مردم از این نوع نمایشگاه مناسب است.

احمدی افزود: استاندار مازندران معتقد بود که رویداد هفته مازندران باید به شکلی باشکوه برگزار شود که در نهایت شهر قائم‌شهر میزبانی این رویداد را برعهده گرفت.

وی تصريح کرد: از هنگامی که استاندار مازندران طرح اجرای نمایشگاه را در شهر قائم‌شهر مطرح کرد، شهرداری و شورای شهر استقبال کردند و دست‌اندرکاران نیز تمام توان خود را در کمترین زمان جهت برپایی این نمایشگاه بکار بردند.

رئیس شورای اسلامي شهر قائم‌شهر گفت: اگر بخواهیم نمایشگاهی برگزار کنیم تا مورد توجه مردم باشد، به نظر می‌رسد این نمایشگاه جزء بهترین گزینه‌ هایی است که مردم ارتباط خوبی با آن برقرار  کردند زیرا با زندگی‌ تمامی مردم گذشته در ارتباط بوده و حتی جوانان نیز بسیار مشتاق بودند تا با سبک زندگی گذشتگان خود بیشتر آشنا شوند.

وی تصريح کرد: در آینده‌ای نزدیک در نشستی که با شهردار و اعضای شورای شهر خواهیم داشت برنامه ریزی می کنیم در ایام دیگری نظیر شب یلدا و نوروز نمایشگاه‌های این چنینی را داشته باشیم.

به گزارش حرف آنلاین، نمایشگاه روز مازندران از 11 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مازندران در قائم شهر آغاز شده و تا 15 آبان ادامه خواهد داشت.