رونمایی از فرش دستباف مازندران با لوگوی اتحادیه جهانی پست

حرف آنلاین: از فرش دستبافی که به مناسبت روز جهانی پست با طرح لوگوی اتحادیه پستی جهانی توسط یک هنرمند مازندارنی خلق شده بود، رونمایی شد.

به گزارش حرف آنلاین، فرش دستباف مازندران با لوگوی اتحادیه جهانی پست به عنوان یک اثر هنری در حاشیه نشست مجمع اتحادیه جهانی پست که از تاریخ 25 مهر لغایت 6 آبان در مقر اتحادیه واقع در برن سوئیس برگزار می‌شود، از سوی ایران به اتحادیه جهانی پست اهدا خواهد شد.

محمود ليايی معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مدير عامل شركت ملی پست در آیین افتتاح طرح توسعه مرکز تجزیه و مبادلات مازندران، گفت: ارتقا و توسعه منابع انسانی در پست كشور از مهم‌ترين اولويت‌های اين شركت است.

لیایی با بیان اینکه پست كشور از جايگاه ويژه‌ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی و همچنين جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي دارد، افزود: براي رسيدن به اين جایگاه نيازمند گسترش بیشتر زیرساخت‌ها و افزایش منابع توسعه یافته هستيم.

وی به پروژه احداث سورتينگ هوشمند در پست استان اشاره كرد و تصریح کرد: مازندران دارای ظرفيت و ترافيك بالای پستی است و این امر  احداث سورتينگ هوشمند را كاملا توجيه‌پذير می‌كند.

محسن بخشی مديركل پست مازندران نیز به مشكلات نيروهای پستی اشاره کرد و گفت: ارتقاي جايگاه شغلی و حقوق معيشتی از جمله مهم‌ترين دغدغه نيروهای پست بخصوص نامه‌رسان‌ها است كه توجه ويژه شركت را می‌طلبد.

بخشی همچنين به فعال‌سازی نمايندگی‌های پستی غیرفعال بخصوص در بخش روستايی اشاره كرد و گفت: برخي روستاها دارای ترافيك بالای پستی هستند و این نيازمند فعال‌سازی برخي دفاتری است كه بیشتر غيرفعال شده بودند.

وي با اشاره به بخش بیمه‌ای، وضعيت جسمانی كاركنان پست را به واسطه شرايط جغرافيايي مازندران نامناسب توصيف كرد و افزود: توجه به اين مسئله به خصوص در حوزه بيمه اي ميتواند بخش بزرگی از مشكلات اين قشر زحمتكش را برطرف كند.

همچنين در ادامه پروژه توسعه مركز تجزيه مبادلات پست مركز استان با حضور معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افتتاح شد که این پروژه ٣٥٠ متر به وسعت مركز با هدف كاهش بار ترافيكي افزوده است.

در این مراسم از فرش دستبافی که به مناسبت روز جهانی پست با طرح لوگوی اتحادیه پستی جهانی توسط یک هنرمند مازندارنی خلق شده است، رونمایی شد.

این اثر هنری در حاشیه نشست مجمع اتحادیه جهانی پست که از تاریخ 25 مهر لغایت 6 آبان در مقر اتحادیه واقع در برن سوئیس برگزار می‌شود، از سوی ایران به اتحادیه جهانی پست اهدا خواهد شد.