نسخه الکترونیکی روزنامه حرف مازندران شماره 3364

دانلود نسخه الکترونیکی روزنامه حرف شماره 3364 آنچه در این شماره می خوانید: رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان: از مسئولان کار جدی و واقعی مطالبه کنید رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه شما باید کانون تزریق امید باشید، تاکید کردند: جوانان دانشجو، آرمانهای انقلاب و کار جدی و واقعی را از مسئولان کشور […]

دانلود نسخه الکترونیکی روزنامه حرف شماره 3364

آنچه در این شماره می خوانید:

رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان:

از مسئولان کار جدی و واقعی مطالبه کنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه شما باید کانون تزریق امید باشید، تاکید کردند: جوانان دانشجو، آرمانهای انقلاب و کار جدی و واقعی را از مسئولان کشور مطالبه کند.

 

 

گزارشی از چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پتانسیل‌های بالقوه؛

قوانین کهنه برای مسیر تازه دانش بنیان‌ها

نزدیک به ۱۲ سال است که از زمان ظهور شرکتهای دانش بنیان در کشور ما می‌گذرد. از همان ابتدای فعالیت شرکتهای دانش بنیان، خلأ قوانین مربوط به تولیدات فناورانه احساس می‌شد. از این رو، دست اندرکاران اجرایی و مسئولان حوزه فناوری تلاش کردند که با بررسی مشکلات موجود شرکتها، مقررات مربوط به دانش بنیان‌ها را تدوین کنند.

 

 

اجرای عملیات لوله گذاری خط انتقال آب سد البرز به شهرهای گروه الف

مدیر طرح های آب رسانی این شرکت با اعلام این خبر از نصب یک شیر فلکه به ابعاد ۱۲۰۰ میلی متری در کمربندی بابل خبر داد. محمدطاهر بابازاده گفت:  با نصب این شیرفلکه به ابعاد ۱۲۰۰ میلی متری خطوط انتقال آب به مخازن بابل و بابلسر تکمیل می شود و باتوجه به اینکه از مردادماه سال گذشته تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر برثانیه وارد مدار بهره برداری شده است می توان از این سامانه انتقال برای آبرسانی به شهرستان های بابل و بابلسر استفاده کرد.

 

مقایسه پاداش ملی‌پوشان فوتسال با فوتبال؛

 تفاوت از زمین تا آسمان!

در بحبوحه انتشار پاداش‌ها در فدراسیون فوتبال، مقایسه پاداش پرداختی بین بازیکنان و مربیان فوتسال با بازیکنان فوتبال تفاوت قابل توجهی را نشان می‌دهد.

 

 

تداوم فعالیت‌های احداث پتروشیمی میانکاله علیرغم دستور دادستانی؛

کارگران همچنان مشغول کارند!

علیرغم دستور دادستانی مبنی بر ضرورت توقف احداث کارخانه پتروشیمی میانکاله، تصاویر ایسنا نشان می‌دهد که همچنان فعالیت‌هایی توسط کارگران این پروژه در حال انجام است.

 

 

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

نوسازی 80 دستگاه تاکسی در ساری طی سال گذشته

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از نوسازی ۸۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سال گذشته و آمادگی این سازمان برای تسریع روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری خبر داد .