روحانیت اصیل انقلابی واسطه میان رهبری و مردم است

حرف آنلاین: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان مازندران دارای بیشترین تعداد شهدای روحانی است، روحانیت اصیل انقلابی پیام امام و رهبر را به مردم می‌رساند. حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان بابل در […]

حرف آنلاین: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان مازندران دارای بیشترین تعداد شهدای روحانی است، روحانیت اصیل انقلابی پیام امام و رهبر را به مردم می‌رساند.

حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان بابل در مدرسه فضیه بابل، اظهار کرد: به فرموده خداوند در قرآن کریم شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به شهدای جنگ احد فرمودند اگر خواسته‌ای دارید بیان کنید، افزود: شهدا در پاسخ گفتند ما بهترین جایگاه را داریم ولی از شما می‌خواهیم باری دیگر ما را به دنیا بازگردانید تا باز هم در راه خداوند شهید شویم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به کتاب ” جهاد زمینه شهادت” از شهید مطهری، تصریح کرد: در این کتاب چند مسئله درمورد شهیدان بیان شده اعم از نشاط در وجود شهیدان که خداوند به آن‌ها هدیه داده است، ما در طول تاریخ از دوران پیامبر اکرم تا دفاع از حرم شاهد رغبت شهدا برای حضور در جنگ بوده‌ایم، همان نشاط که از صدر اسلام وجود داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: همچنین خداوند توجه ویژه‌ای به بدن شهدا کرده است، چنانچه در میدان جنگ به شهادت برسند با همان بدن و همان لباس خون‌آلود در قبور قرار خواهند گرفت تا حقانیتی بر فداییان اسلام و راه حق باشد.

این مسئول گفت: موضوع بعدی اثرگذار بودن خون شهیدان است، بخش عمده‌ای از بزرگی انقلاب به‌خاطر خون شهدا است، در گذشته در هر کوچه‌ای که شهید تقدیم انقلاب می‌شد روح بصیرت و آگاهی دمیده می‌شد و شهید دیگری می‌رویید، موضوع بعدی این است که خداوند سبحان برای شهیدان حقی درنظر گرفته است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا، عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد شهدا در وصیت‌نامه خود سفارش به پشتیبانی از ولایت فقیه کردند تا به مملکت آسیبی نرسد، این محفل متعلق به شهدای روحانی است، این شهیدان رفتند همه ما و مسئولان در قبال شهدا وظایفی داریم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه استان مازندران دارای بیشترین شهید روحانیت بوده و بیشترین یادواره‌ها را در حوزه شهدا برگزار می‌کند، با اشاره به خاطره‌ای، تاکید کرد: در گذشته والدینی داشتیم که حاضر بودند همه فرزندان خود را در راه انقلاب و امام بدهند، در آن زمان امام راحل خود می‌فرمودند اگر لازم باشد بنده خودم به میدان جنگ خواهم رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: حالا مسئولان مملکت ما چه کردند؟ برجام یکی از خیانت‌هایی بود که آقای روحانی در حق مملکت انجام داد، اولا برجام را بنا داشتند در ۶ بخش، هسته‌ای، تروریست، موشکی، حقوق بشر، فلسطین، توافق منطقه‌ای و تسلیم مرز بود.

این مسئول ادامه داد: دولت‌مردان اصرار بر مذاکره با آمریکا داشتند این فرموده مقام معظم رهبری است، ایشان شرایطی برای برجام گذاشت که مسئولان نتوانستند اجرا کنند، میگفتند اگر آقا اجازه داده بود ایران را گلستان می کردیم! درصورتی که مقام رهبری فرمود اینها اهل نیرنگ هستند در تاریخ انقلاب ما مصدق‌ها را از دست دادیم چرا آقایان به وصیت شهدا عمل نکردند؟

وی با اشاره به بحث ۲۰۳۰، اظهار کرد: خلاصه ۲۰۳۰ یعنی تربیت نیرو برای غرب! مقام معظم رهبری به‌عنوان نائب امام زمان (عج) فرمودند این نباید در کشور ما اجرایی شود، اما آقای روحانی گفت تا دولت دوازدهم سرپا است من بحث ۲۰۳۰ را ادامه می‌دهم که مورد مخالفت مقام رهبری قرار گرفت و فرمودند جوانان مومن نخواهند گذاشت که تقی زاده‌ها کارشان را به نتیجه برسانند، اگر کسی بخواهد در حق شهدا و مملکت خیانت کند رسوا خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی، خاطرنشان کرد: مقام رهبری در دوران امام راحل تبعیت کامل از ایشان داشتند و دارای فضل و حکمت است، هر کس تبعیت کند خدا عزت می‌دهد، این انقلاب به‌واسطه داشتن ارکان مهمی همچون اسلام، مردم و رهبری به پیروزی رسید و روحانیت در این سه رکن جایگاه ویژه‌ای دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مبلغ واقعی اسلام ناب حوزه‌های علمیه هستند، اعلام کرد: روحانیت واسطه بین امام و ملت است تا پیامش را به مردم برساند، خوشبختانه در این مدت روحانیت نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند.

این مسئول تاکید کرد: اگر رهبری میدان‌داری نکند نقش اصلی ایفا نشده، رهبر باید بایستد تا همراهان بایستند، این تابلوهای شهدا هم دلیلی بر این است که روحانیت به وظیفه خود عمل کردند جان دادند تا انقلاب سرپا بماند تا روحانی‌های عمامه به سر همچون تقی زاده‌ها نتوانند جولان دهند، اینها به انقلاب ضربه زدند.

وی همچنین اذعان داشت: حوزه و دانشگاه در کنار هم مبلغ اسلام هستند اما دشمن برای شکاف میان این دو قشر سرمایه‌گذاری می‌کند، اما این مملکت متعلق به امام زمان (عج) است حق شهدا را باید ادا کنیم، تا مردم شیرینی پیروزی انقلاب را همچنان پس از سال‌های سال بچشند همه چیز داریم نیروهای مسلح آماده هستند مقام رهبری فرمودند اگر زدند بزنید،

حکمت ایشان همه چیز را مدیریت می‌کند اگر دشمن حمله کند هواپیمایی بلند شود جایی برای نشستن نخواهد داشت.

گفتنی است؛ شهرستان بابل ۹۵ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است.