رفع موانع پروازی با هزینه 2 میلیارد تومانی /بزودی پروازهای مشهد، اهواز و اصفهان برقرار می شود

فرماندار رامسر با اعلام رفع موانع پروازی فرودگاه این شهرستان گفت: بزودی پروازهای مشهد، اهواز و اصفهان برقرار می شود. به گزارش حرف آنلاین محمد آزاد در برقراری مجدد اولین پرواز فرودگاه رامسر به مقصد تهران پس از رفع موانع پروازی گفت: فرودگاه رامسر بعلت موانع پروازی از اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل شده بود […]

photo_2018-07-19_17-59-21
فرماندار رامسر با اعلام رفع موانع پروازی فرودگاه این شهرستان گفت: بزودی پروازهای مشهد، اهواز و اصفهان برقرار می شود.

به گزارش حرف آنلاین محمد آزاد در برقراری مجدد اولین پرواز فرودگاه رامسر به مقصد تهران پس از رفع موانع پروازی گفت: فرودگاه رامسر بعلت موانع پروازی از اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل شده بود که با پیگیری و دستورات استاندار مازندران و  تخصیص اعتبار رفع موانع پروازی انجام شد.

وی افزود: دو قیف پروازی در مسیر بلوار معلم که در قسمتی درختان پالم بزرگ و  بخشی دیگر تیرهای برق در مسیر جاده قرار داشت درختان در بلوار جابجا شدند که بجای آن درختان کوتاه قد کاشته شد و در مسیر جاده اصلی پیمانکار برق نسبت به جابجایی تیرهای برق اقدام نمود.

وی با اشاره به اینکه رفع موانع پروازی با اعتبار دو میلیارد تومانی انجام شد تصریح کرد: روزانه دو پرواز به تهران توسط شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران ایر انجام میشود و بزودی پروازهای اهواز، مشهد و اصفهان برقرار میشود تا گردشگران و شهروندان از فرصتهای خوب پروازی استفاده کنند.

محمد آزاد در پایان از مردم رامسر جهت صبوری در برقراری مجدد پروازها و از اصحاب رسانه جهت آگاهی رسانی عملیات رفع موانع پروازی و اخبار فرودگاهی تقدیر و تشکر کرد.