رسیدگی به داد و فریادهای باران در دادگاه

حرف آنلاین: جلسه غیرعلنی قاتلان خدیجه رمضانی روز گذشته برگزار شد تا با راهیابی این پرونده، داد و فریادهای باران برای مادر در راهروهای دادگاه نیز شنیده شود. دادگاه غیرعلنی قاتلان بانوی میاندورودی «خدیجه رمضانی» که در اردبیهشت‌‏ماه امسال از منزل برای رفتن به دندان‌پزشکی خارج شده بود و این رفتن با برگشت وی در […]

حرف آنلاین: جلسه غیرعلنی قاتلان خدیجه رمضانی روز گذشته برگزار شد تا با راهیابی این پرونده، داد و فریادهای باران برای مادر در راهروهای دادگاه نیز شنیده شود.
پرونده ویژه‌ای که به راهروی دادگاه رسید/رسیدگی به داد و فریادهای باران در دادگاه

دادگاه غیرعلنی قاتلان بانوی میاندورودی «خدیجه رمضانی» که در اردبیهشت‌‏ماه امسال از منزل برای رفتن به دندان‌پزشکی خارج شده بود و این رفتن با برگشت وی در دو هفته پراضطراب همراه بود، به‌گونه‌ای که باران دیگر صدای لالایی مادر را نشنید و نوزادی که هم‌اکنون باید در آغوش مادر آرمیده باشد، در راهروهایی دادگاه دنبال خون‌خواهی مادرش است، روز گذشته در مرکز استان برگزار شد.
پرونده‌ای که افکار عمومی می‌خواهد به‌صورت وی‍ژه رسیدگی شود و عوامل آن به مجازات عمل غیرانسانی خود برسند.
شاید دادگاه خدیجه رمضانی برای خیلی از مردم مازندران و روستای دارابکلای میاندورود یک پرونده شخصی مربوط به خانواده رمضانی نباشد، پرونده‌ای است که در کنار پدر و مادر داغدیده خدیجه رمضانی باید داد باران را نیز بستاند.
این پرونده براساس شنیده‌ها با سه متهم به‌صورت ویژه از دادگاه نکا به مرکز استان راه پیدا کرده است تا سه مضمون این حادثه هولناک که ظاهراً بانوی جوان میاندورودی را پس از کشتنش به طرز فجیعی در جنگل‎های نکا رها کردند، به سزای عمل‌شان برسانند، هرچند باران هنوز نمی‌فهمد چرا مادر را دیگر نمی‌بیند./بلاغ