ردپای همکار مشایی در سفر تفريحی مسئولان به مالزی و ترکیه!

حرف آنلاین: چندی پیش خبر مسافرت تفریحی شهردار، برخی اعضای شورای شهر و یک مسئول ارشد شهرستان خوی به ترکیه و مالزی با هزینه شخصی یک سرمایه‌دار در رسانه‌ها منتشر شد. در این راستا یک منبع آگاه  گفت: این شخص سرمایه‌دار که به عنوان خیر مسجد‌‌ساز نیز از آن یاد می‌شود از نزدیکان مشایی در […]

حرف آنلاین: چندی پیش خبر مسافرت تفریحی شهردار، برخی اعضای شورای شهر و یک مسئول ارشد شهرستان خوی به ترکیه و مالزی با هزینه شخصی یک سرمایه‌دار در رسانه‌ها منتشر شد.

در این راستا یک منبع آگاه  گفت: این شخص سرمایه‌دار که به عنوان خیر مسجد‌‌ساز نیز از آن یاد می‌شود از نزدیکان مشایی در دولت دهم است.

وی گفت: شخص مذکور چندین سال قبل معاون فرماندار شهرستان خوی بود و ثروت خود را از طریق مرز رازی خوی به دست آورده است.

این منبع آگاه اظهار داشت: شخص به اصطلاح خیر همکار اقتصادی گروه العقیلی امارات متحده عربی است که ملیت ایرانی دارد و در دبی منزل مسکونی داشته و قریب به اتفاق اکثر پروژه‌های عمرانی شهرستان خوی توسط این شخص اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: باید اضافه کنم شخص مذکور پیش از انتصاب در سمت رسمی هیچ‌گونه دارایی نداشت بلکه در سه سال پایانی دولت دهم اقدام به انباشت ثروت کرد، به طوری که در حال حاضر ثروت این شخص بیش از هزار میلیارد تومان است.

هم چنین منبع آگاه در مورد نیت فرد به اصطلاح خیر برای پرداخت هزینه سفر تفریحی مسئولان شهرستان خوی گفت: ظاهرا قرار است مسئولان شهرستان خوی که در این سفر حضور داشتند با واگذاری زمینی به این شخص موافقت کنند!

در حالی از این شخص به عنوان خیر مسجدساز نام برده می‌شود که قرار است به ساخت مصلی شهرستان خوی کمک کند اما معلوم نیست هزینه پرداختی ساخت این مصلی از کجا تامین شده و یا خواهد شد.

برای پیگیری ماجرای سفر مسئولان شهرستان خوی موضوع را با نماینده این شهرستان در میان گذاشتیم. وی در ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم در این سفر حضور داشتید گفت: خیر، من در این سفر حضور نداشتم.

موید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در این باره  گفت: دقیقا از موضوع اطلاع ندارم.

وی افزود: گویا تعدادی از اعضای شورای شهر، شهردار و یک مسئول ارشد شهرستان خوی به همراه فرزندش با هزینه شخصی یک سرمایه‌دار به ترکیه و مالزی سفر کرده‌اند.

حسینی‌صدر ادامه داد: این که اهداف سفر چه بوده و با هزینه چه کسی سفر صورت گرفته اطلاعات دقیقی ندارم ولی افکار عموم می‌طلبد در این رابطه مسئولان پاسخگو باشند.

نماینده خوی در پایان گفت: امیدواریم مسئولان شفاف‌سازی کنند تا افکار عمومی خدشه‌دار نشود. /yjc