رحیم درزی‌خلردی رئیس هیأت فوتبال مازندران شد

انتخابات هیأت فوتبال مازندران بلاخره بعد از ۹ ماه تاخیر برگزار و با پایان رای‌گیری در دور دوم در نهایت رحیم درزی خلردی با ۲۶ رای رئیس هیأت فوتبال مازندران شد. مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم اظهار داشت : ضمن تشکر از فعالیت‌های بهروان در طول این دهه‌ها، قدردان تلاش‌های خالصانه بهروان […]

انتخابات هیأت فوتبال مازندران بلاخره بعد از ۹ ماه تاخیر برگزار و با پایان رای‌گیری در دور دوم در نهایت رحیم درزی خلردی با ۲۶ رای رئیس هیأت فوتبال مازندران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم اظهار داشت : ضمن تشکر از فعالیت‌های بهروان در طول این دهه‌ها، قدردان تلاش‌های خالصانه بهروان هستیم. حسن رنگرز در ادامه تصریح کرد : مازندران به تنهایی نیمی از مدال‌ها را در مسابقات جهانی داشته که نشان از ظرفیت بالای ماست.مازندرانی‌ها عاشق ورزش هستند و ورزش ریشه در فرهنگ مازندران است و مردم در مازندران با فوتبال نفس می‌کشند.

 گام محکم فدراسیون فوتبال برای تغییر رویکرد

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران گفت: به دنبال تغییر نسل و تغییر رویکرد در فوتبال هستیم که قدم نخست را در این زمینه در فدراسیون محکم برداشتیم.شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: امیدوارم از همه ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده شود، امروز با مشارکت عالی و با سلامت کامل مجمع انتخابات فوتبال برگزار شد.عزیزی‌خادمی با تاکید بر اینکه فوتبالی‌های مازندران درزی‌خلردی رئیس جدید  را تنها نگذارند و کمک کنند تا فوتبال مازندران به جایگاه اصلی برگردد،افزود: حتما باز هم به مازندران سفر خواهم کرد، همانطور که آمار ارقام نشان می‌دهد مازندران قطب ورزش کشور است و بعد از خوزستان مرکز تیم‌داری و فوتبال‌خیزی کشور در مازندران است.وی با بیان اینکه هیأت فوتبال استان از طرفیت رقبا هم استفاده کند تا با نگاه توسعه محور و تعاملی، با توجه به حساسیت مازندران، موفق اهر شوید، خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه رتبه دهم هیأت فوتبال مازندران در کشور را به تک رقمی برسانید. وی با بیان اینکه نساجی یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار و استراتژیک است اما آنچه که وجود دارد این است که باید زودتر ورزشگاه این تیم آماده شود، گفت: استعداد فوتبالی مازندران حیف است که بدون ورزشگاه منسجم باشد و فضا باید زودتر آماده شود.

تابع فدراسیون فوتبال خواهم بود

رئیس جدید هیأت فوتبال مازندران نیز دراین نشست با بیان اینکه تابع فدراسیون فوتبال خواهم بود، گفت: شعار من از اول تعامل، همدلی همراه با گزینش بهترین‌ها بود و قطعا از نیروهای جوان و با علم روز استفاده خواهم کرد.

رحیم درزی‌خلردی با بیان اینکه از رقبای انتخاباتی خودم و از تمام ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده خواهم کرد، گفت: من از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آقای بهروان رئیس سابق هیأت فوتبال به صورت رسمی استفاده خواهم کرد.درزی‌خلردی تصریح کرد: ما برای جنگ نیامدیم، برای پیشرفت فوتبال مازندران آمدم چون من عاشق فوتبال مازندران هستم.درزی خلردی گفت: از روسای شهرستانی خواهش دارم کسانی که توانایی حضور در هیأت فوتبال استان را دارند به من معرفی کنند و من دست همه این عزیزان را می‌بوسم که به من در این راه کمک خواهند کرد.