رتبه برتر هنرمندان مازندرانی در جشنواره کالا‌های فرهنگی

حرف آنلاین: سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران از کسب رتبه برتر ۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی استان در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان خبر داد. مهدی ایزدی گفت:۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی مازندران به نام‌های فاطمه جمشیدی رتبه اول در بخش هدایا و محمد آیینی رتبه سوم در بخش چوب در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان را کسب کردند. دومین جشنواره […]

حرف آنلاین: سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران از کسب رتبه برتر ۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی استان در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان خبر داد.

مهدی ایزدی گفت:۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی مازندران به نام‌های فاطمه جمشیدی رتبه اول در بخش هدایا و محمد آیینی رتبه سوم در بخش چوب در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان را کسب کردند.

دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی در مازندران باهدف رونق کسب‌ و کار‌های فرهنگی با اتکا به ظرفیت‌های بومی و کمک به شناسایی بازار‌های پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی بومی برگزار شد.

به گفته ایزدی صنایع‌دستی یکی از کالا‌های مهم فرهنگی به حساب می‌آید و قطعا برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های مرتبط با آن نقش مهمی در معرفی و ارتقای بازار و کیفیت این محصولات را به همراه خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران جوان