ربیع فلاح؛نخستین استاندار مازندران در دولت یازدهم

حرف آنلاین: بر اساس پیشنهاد وزارت کشور،هیئت دولت ربیع فلاح را بعنوان استاندار بیست و یکم مازندران معرفی کرد. از میان گزینه های مختلفی که برای استانداری مازندران مطرح شده است، بالاخره ربیع فلاح در این رقابت نفس گیر به پیروزی دست یافت و بر کرسی بالاترین مقام دولتی در استان تکیه خواهد زد. فلاح […]

ربیع فلاح
حرف آنلاین: بر اساس پیشنهاد وزارت کشور،هیئت دولت ربیع فلاح را بعنوان استاندار بیست و یکم مازندران معرفی کرد.
از میان گزینه های مختلفی که برای استانداری مازندران مطرح شده است، بالاخره ربیع فلاح در این رقابت نفس گیر به پیروزی دست یافت و بر کرسی بالاترین مقام دولتی در استان تکیه خواهد زد. فلاح که رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را بر عهده داشت، بعنوان نخستین استاندار دولت یازدم مشغول بکار می شود.
فلاح در دولت‌های خاتمی و هاشمی دارای مسئولیت‌هایی در وزارت جهاد کشاورزی بوده و دارای مدارک تحصیلی، کارشناسی مهندسی کشاورزی دانشگاه مازندران، کارشناسی ارشد آموزش و ترویج کشاورزی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دکترای آموزش و ترویج کشاورزی از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و دکترای افتخاری از انستیتو بیابان‌زدایی کشور ترکمنستان است.
وی تاکنون مسئولیت‌هایی در بخش‌هایی همچون، مسئولیت در کمیته کشاورزی جهاد سازندگی استان مازندران، عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی همراه با مسئولیت پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان مازندران، مسئولیت در کمیته کشاورزی وزارت جهاد سازندگی، عضویت در هیئت مدیره شیلات ایران و مدیرکل شیلات استان مازندران، معاون وزیر در امور دام و کشاورزی وزارت جهاد سازندگی، معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، مشاور وزیر جهاد سازندگی، رئیس کمیسیون اقتصادی ایران و فنلاند، مسئول کشاورزی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مشاور کشاورزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاون اجرایی و رئیس گروه کشاورزی سازمان کشاورزی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، عضویت در هیئت علمی سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی را در پرونده کاری خود دارد.
وی پیش تر اعلام کرد بود که در صورت دریافت ابلاغ تصدی استانداری مازندران از سوی وزیر کشور برنامه‌هایی برای توسعه استان اتخاذ کرده را به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند.