راه ایمن محور توسعه در مازندران است

معاون حمل و نقل و عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ایجاد یک راه ایمن و استاندارد می تواند در رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه استان نقش بسزایی داشته باشد. به گزارش حرف آنلاین، داریوش امانی که به منظور بازدید و بررسی امکانات و تجهیزات اداره کل […]

3V0A5495

معاون حمل و نقل و عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ایجاد یک راه ایمن و استاندارد می تواند در رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه استان نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش حرف آنلاین، داریوش امانی که به منظور بازدید و بررسی امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به این استان سفر کرد، در نشست با مدیرکل و معاونین این مجموعه خواستار تلاش و كار مضاعف برای تحقق اهداف عالیه سازمان شد و عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه ضروری است با عزمی ملی و مدیریت جهادی بدون اتلاف وقت و با تلاش و كوشش دو چندان و پشتكار در جهت ارتقای راه های ارتباطی مازندران بکوشیم.

وی ضمن قدردانی و تشكر از عملكرد این اداره کل در سال گذشته خاطر نشان ساخت: باید در سال جاری  همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از هیچ كوششی دریغ نكرده و با تمام توان و بكارگیری امكانات برای ایجاد یك راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بكوشیم.

وی بر انجام خدمتی خالصانه كه رضای خدای متعال را به دنبال داشته تاكید و از تمامی معاونین و روسا خواست علاوه بر دفاع از شخصیت و جایگاه این اداره كل، اقتدار در مدیریت ، صرفه جویی در هزینه ها و تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی را در دستوركار خود قراردهند.

مهندس احمد آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این نشست عنوان کرد: یكی از راهكارهای برون رفت از محرومیت و حركت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا… در دولتهای قبلی و دولت دوازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به كثرت پروژه های راهداری در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده چراكه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یك راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت كرد.

گفتنی است دیدار با استاندار مازندران و بازدید از محورهای شریانی استان از دیگر برنامه های سفر معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  به مازندران است.