راه اندازی پست برق مرکزی در شرکت توزیع برق آمل به منظور کاهش قطعی های برق

فرماندار شهرستان آمل از راه اندازی پست برق مرکزی در شرکت توزیع برق آمل به منظور کاهش قطعی های برق خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، سید جعفر رسولی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل اظهار کرد: معمولاً طی ماه های دیگر و فصلی که پیش رو داریم احتمال بروز شرایط نامساعد جوی وجود دارد […]

NewsImage43361853IMG_9497

فرماندار شهرستان آمل از راه اندازی پست برق مرکزی در شرکت توزیع برق آمل به منظور کاهش قطعی های برق خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، سید جعفر رسولی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل اظهار کرد: معمولاً طی ماه های دیگر و فصلی که پیش رو داریم احتمال بروز شرایط نامساعد جوی وجود دارد که جا دارد همه مدیران و دستگاه های ذیربط در آمادگی کامل باشند و تمام سعی و تلاششان را در مواقع بروز حوادث همچون سال های گذشته انجام دهند تا خدای نکرده برای شهروندان اتفاقی نیفتد.

رسولی گفت: بعضی از دستگاه های اجرایی مدیریت بحران را با پدافند غیر عامل اشتباه می گیرند چون این دو مقوله کاملاً با هم فرق دارد و مدیریت بحران دارای حساسیت بیشتری است. مسائل و مشکلاتی که در مواقع بروز حوادث طبیعی به وجود می آید، دستگاه های ذیربط ضمن هوشیاری و آمادگی می توانند در مواقع خاص کنار هم باشند و به دیگر دستگاه ها و شهروندان کمک و یاری برسانند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار داشت: ضعف ولتاژ برق درشهرستان به کمبود آب و نداشتن زیرساختها مربوط است که نوبت بندی برق در شهرستان در حال اجرا است و برای اینکه شهروندان دچار مشکل قطعی برق نشوند در طول شبانه روز نیاز به مدیریت خوب در مصرف می باشد و به همین دلیل شرکت توزیع نیروی برق توانسته با احداث یک خط 63 کیلو ولت در مرکز شهر قسمت زیادی از ضعف برق شهر را با افتتاح این پست برق برطرف کند.

معاون استاندار وفرماندار آمل افزود: باتوجه به اینکه تعدادی از مدیران شهرستانی واعضای شورای تأمین پای کار هستند و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان نیز تلاش خود را به کار گرفته است؛ به همین منظور راه اندازی پست برق مرکزی داخل شرکت توزیع برق  امر بسیار مهمی است که با پیگیریهایی که دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل توزیع و برق منطقه ای استان انجام دادند پست برق 63 کیلو ولت مرکز شهر آمل افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: بایستی به دنبال احداث نیروگاه در شهر آمل باشیم و تا آن زمان ادارات ـ نهادها و شهرک صنعتی و شرکت های پرمصرف در  مصرف برق صرفه جویی لازم را انجام دهند.

این مسئول اظهار داشت: قبل از وقوع هر حادثه و اتفاق باید بیاییم مشکلات را بررسی کنیم و قبل از شروع فصل پاییز باتوجه به بارندگی های خاص و بارش باد و باران شرکت توزیع نیروی برق با همکاری شهرداری نسبت به  اصلاح شاخ و برگ درختان و همچنین کابل کشی خطوط هوایی اقدام کنند تا نسبت به بروز مشکلات قطعی برق و ایجاد خسارت به شهروندان در آمادگی کامل باشیم و همه دوستان باید پای کار باشند و ادارات آب وفاضلاب شهری وروستایی و امور آب آمل و حمل و نقل جاده ای نسبت به لایروبی انهار زراعی و آبگرفتگی معابر با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را بعمل آورند و ساماندهی های لازم انجام گردد. در حوزه شهری بعضی از ساختمانهای نیمه کاره با سربندی هایی که انجام داده اند در مواقع بروز حادثه و ورزش باد شدید شهروندان دچار مشکل می شوند که نیاز به مدیریت هدفمند می باشد.