راه اندازی سامانه ثبت شکایات در حوزه حمل و نقل

معاون حمل و نقل ترکیبی اداره کل راه و شهرسازی مازندران  از راه اندازی سامانه ثبت شکایات در حوزه حمل و نقل خبر داد . سیدمحمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود : هم استانی های عزیز و کاربران جاده ای می توانند از طریق ربات تلگرامی سفر 96 (safar96_bot @) انتقادات و پیشنهادات خود […]

معاون حمل و نقل ترکیبی اداره کل راه و شهرسازی مازندران  از راه اندازی سامانه ثبت شکایات در حوزه حمل و نقل خبر داد .

سیدمحمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود : هم استانی های عزیز و کاربران جاده ای می توانند از طریق ربات تلگرامی سفر 96 (safar96_bot @) انتقادات و پیشنهادات خود را از خدمات مرتبط با چهار شیوه سفر هوایی ، ریلی ، جاده ای و دریایی در جهت پیشرو و نظارت هر چه بهتر مطرح نمایند .

معاون حمل و نقل ترکیبی اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر نقش حمل و نقل یادآور شد : جایگاه و نقش حمل و نقل در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست. حمل و نقل با مولفه های مهمی همچون اقتصاد ، امنیت و عدالت اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارد .

سیدمحمد نظری تصریح کرد : شبکه حمل و نقل شبکه حمل و نقل به جهت گستردگی و تنوع در ارائه خدمات در بخش های مختلف جاده ای _ ریلی _ هوائی و دریائی بخش مهمی از زندگی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده و در زندگی روزمره مردم نقش مهمی ایفاء می کند .

وی ضمن مثبت ارزیابی نمودن راه اندازی این سامانه خاطرنشان کرد : کاربران در هر یک از بخش های مرتبط با حمل و نقل می توانند در صورت بروز مشکلات و نواقص و کمبود ها در زمینه نظافت ، نظم ، رفتار پرسنل ، کیفیت ارائه خدمت موارد را از طریق ربات تلگرامی ( safar96_bot@ ) مطرح و اطمینان داشته باشند موارد اعلامی در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه اعلام خواهد شد .