راهکار هتل ها برای جذب بیشتر مسافران
حرف آنلاین: بی تردیددرخشش،آوازه و شهرت یک هتل ناگهانی به وجود نميآید.تلاش وکوشش، رفتار کارکنان ، نظم وانضباط بخشها ، سرعت در سرویس دهی، خلاقیت و مهارت مدیر هتل است که نام هتل را به خوش نامی یاد می کنند ،یکی ازمباحث مهم در صنعت هتلداری، مدیریت ونحوه اداره هتل است ومدیریت خوب به معنای برخور […]
حرف آنلاین: بی تردیددرخشش،آوازه و شهرت یک هتل ناگهانی به وجود نميآید.تلاش وکوشش، رفتار کارکنان ، نظم وانضباط بخشها ، سرعت در سرویس دهی، خلاقیت و مهارت مدیر هتل است که نام هتل را به خوش نامی یاد می کنند ،یکی ازمباحث مهم در صنعت هتلداری، مدیریت ونحوه اداره هتل است ومدیریت خوب به معنای برخور داری و استفاده از اختیارت، امکانات و به کارگیری صحیح از این ابزار است. جهان به سرعت درحال تغییر است وهرروز این سرعت، شتاب بیشتری به خود ميگیرد؛ به طوری که هر روز تکنولوژی تازهای ظهور ميکند وفرهنگ جامعه و سیستمهای مدیریتی را دگرگون ميسازد.،یکی از مهمترین عوامل موثردر موفقیت صنعت هتلداری نحوه اداره و مهارت های مدیر هتل است مهارت مدیریت به این معنا نیست که مدیر،منحصراً حکومت هتل رادردست گیرد واختیاری برای سایر افراد قائل نباشد و یا مسئولان هر بخش و وظایفشان مشخص نباشد،و یا داشتن مدرک مدیریت هتل از معتبرترین کالجها یا دانشگاههای معتبردلیل مهارت مدیرهتل نیست.مدیر هتل الماس تنکابن در گفت وگو با خبرنگارحرف گفت:مدیریت یک هتل در ارتقا کيفيت خدمات هتل و افزايش رضايتمندي ميهمانان نقش کليدي دارد.حمید شاه رضا در خصوص جایگاه مدیریت در هتلها ابراز داشت: از آن جا که مديران داخلي به طور مستقيم با ميهمانان و کارکنان در ارتباط هستند لذا از جايگاه و نقش ممتازي برخوردارند.مدیر هتل الماس تنکابن روابط عمومی بالا و کنترل دقیق پرسنل را جز ویژگی های یک مدیر در هتلها دانست و یادآورشد: مدیریت هتل ها در افزايش رضايتمندي ميهمانان نقش 70درصدی دارند.وی همچنین بزرگترین مشکل جامعه هتلداران مازندران را عدم حمایت کافی سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی در درجه اول ،نبود تبلیغات مناسب در خصوص شناساندن هتل ها و اقامتگاهها ، در بحث زیرساختها نبود جاده های مناسب و استانداردو ترافیک شدید جاده های شمال عنوان داشت و تصریح کرد:معضل ترافیک نیمی از مسافران را از سفر و یا اقامت در شمال کشور منصرف خواهد کرد.مدیرهتل سه ستاره الماس تنکابن در خصوص نقش کیفیت امکانات در هتل ها بیان داشت:فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب می تواند موجب افزایش نرخ مسافران شود.هتل الماس با داشتن 34سوئیت،رستوران سنتی و چایخانه و در کنار آن آمیزش طیف مدرن همچون سالن بیلیارد و کافی شاپ و همچنین باراندازکنار دریا ئ محل بازی کودکان توانسته تمامی ذائقه ها را در کنارهم جمع کند.وی با اعلام این امر که تا دوماه دیگر نیز تالارعروسی به ظرفیت 500نفر در هل الماس راه اندازی خواهد شد افزود:این امکانات و خدمات مطلوب است که باعث شد در زمانی که ما توریست و مسافر را در شمال بسیارکم رنگ تر از سال های قبل می بینیم هیچ کاهشی را در میزان نرخ مسافران هتل الماس مشاهده نمی شود.شاه رضا مدیریت خوب،امکانات و خدمات مطلوب را عمده ترین راهکار هتل ها برای جذب بیشتر مسافران دانست.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0