ذخیره سازی مطمئن سوخت زمستانی نیروگاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت : تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا جزء برنامه‌های جدی این شرکت است و طبق برنامه زمانبندی شده ذخیره سازی قبل از شروع فصل سرما انجام شده است. به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : به […]

n82820615-72186185 (1)(1)

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت : تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا جزء برنامه‌های جدی این شرکت است و طبق برنامه زمانبندی شده ذخیره سازی قبل از شروع فصل سرما انجام شده است.

به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : به منظور ذخیره سازی سوخت قبل از شروع فصل سرما ، طی هماهنگی های انجام شده منطقه ساری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و نیروگاه شهید سلیمی نکا ، از ابتدای مهرماه نفت کوره از طریق حمل ریلی و جاده ای در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا در حال ذخیره سازی است.

حسینعلی طالبی تاکید کرد : با توجه به اینکه هشتاد درصد مخازن نیروگاه پر شده است ، پیش بینی می شود تا چند روز آینده ذخیره سازی سوخت جایگزین در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا به پایان برسد .

طالبی تاکید کرد : در حال حاضر این نیروگاه از گاز استفاده می کند و از طریق ناوگان ریلی و جاده ای روزانه مقدار قابل توجهی نفت کوره به منظور ذخیره سازی مطمئن سوخت زمستانی ارسال می شود .

طالبی انبار نفت منطقه ساری را پشتیبان نیروگاههای نکا ، انزلی ، علی آباد و نوشهر در زمانهای لازم دانست و اذعان کرد : در حال حاضر امکان ذخیره ‌سازی بسیار مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری وجود دارد.