دیدار با جواد جویباری پیشکسوت مطبوعات مازندران

حرف آنلاین: عباس زارع به همراه معاون فرهنگی و رسانه ای و تعدادی از پیشکسوتان رسانه ، با جواد جویباری پیشکسوت مطبوعات مازندران در منزل وی دیدار کردند. عباس زارع با همراهی معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه و تعدادی از پیشکسوتان فرهنگ و رسانه استان  از جمله : دکتر حسین اسلامی ، محمدجونیان ،شعبان […]

حرف آنلاین: عباس زارع به همراه معاون فرهنگی و رسانه ای و تعدادی از پیشکسوتان رسانه ، با جواد جویباری پیشکسوت مطبوعات مازندران در منزل وی دیدار کردند.

عباس زارع با همراهی معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه و تعدادی از پیشکسوتان فرهنگ و رسانه استان  از جمله : دکتر حسین اسلامی ، محمدجونیان ،شعبان وفایی نژاد ، منصور علی اصغری ، ابراهیم فلاح و حسین قربانی با حضور در منزل استادجواد جویباری ؛ پیشکسوت مطبوعات مازندران با وی دیدار و گفت و گو کردند .

در این دیدار، محمد مفتاحی ، قدیمی ترین خبرنگار مازندران و همکار جواد جویباری به بیان خاطرات همکاری با وی از دهه ۴۰ پرداخت و حسین اسلامی نیز ، جویباری را از مفاخر فرهنگی و مطبوعاتی ساری و مازندران دانست.

زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن اهداء لوح سپاس و هدیه ، برای ۶ دهه تلاش جواد جویباری در عرصه مطبوعات گفت : پیشکسوتان رسانه حق بزرگی بر فرهنگ و آگاهی رساندن به جامعه دارند و وظیفه ما احترام به ایشان بوده و این اقدام نیز ادامه خواهد داشت .

گفتنی است ، استاد جواد جویباری کار خبرنگاری را از سال ۱۳۴۰ در روزنامه کیهان آغاز کرد./روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران