دیدار اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی تجارت برنج کشور با فرماندار آمل

آمل-خبرنگار حرف:سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل با اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج کشور مستقر در آمل به مناسبت سال نو 19 فروردین 97  دیدار کردند. در این دیدار اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج با حضور در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با […]

7

آمل-خبرنگار حرف:سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل با اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج کشور مستقر در آمل به مناسبت سال نو 19 فروردین 97  دیدار کردند.

در این دیدار اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج با حضور در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با تبریک سال نو، از زحمات فرمانداری ویژه شهرستان آمل که در سال 96 برای مرکز بین المللی خرید برنج کشور مستقر در آمل کشیدند قدردانی کردند.

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل با خوش آمدگویی و تبریک سال نو به اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه (مدظله العالی) و سیاست دولت خدمتگذار در رابطه با حمایت از کالاهای ایرانی که این پیام باید سرلوحه و دستور کار قرار گیرد و برنج آمل باید مانند نگینی در کشور و سایر کشورهای منطقه بدرخشد. باید در زمینه صادرات نیز باید کارهای خوبی صورت بگیرد تا بتوانیم بیش از پیش موفق بوده و باشیم.

در پایان معاون استاندار وفرماندار آمل از زحمات اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی خرید برنج آمل تقدیر و تشکر کرده و خواستار همدلی و هماهنگی آنها با دیگر ادارات و حتی استان های دیگر جهت گسترش بازار خرید و فروش برنج بودند.