مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛

دیدارهای خانگی فصل بعد نساجی در قائمشهر برگزار خواهد شد

حرف آنلاین: مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران گفت: کار تکمیل و اقدامات اجرایی استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حال اجراست، پیش‌بینی ما این است که دیدارهای خانگی فصل بعد نساجی در قائمشهر برگزار خواهد شد.

حسن رنگرز امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل استادیوم شهید وطنی در قائمشهر، اظهار کرد: فاز بندکشی چمن ورزشگاه در دهه دوم خرداد ماه اجرا خواهد شد و پس از آن حدود دو ماه بعد استادیوم آماده است و نساجی فصل جدید خود را در خانه بازی خواهد کرد.

 

وی افزود: عملیات‌های دیگری اعم از حفر چاه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بحث مبلمان و نیمکت ورزشگاه در حال تامین است، این ورزشگاه در تراز استادیوم‌های جهانی با جدیدترین تاسیسات در حال تکمیل است.

 

رنگرز ادامه داد: مرحله ماقبل نهایی بحث بارگیری مصالح با پیگیری استاندار مازندران با سرعتی مطلوب در حال پیگیری است، علاوه بر تاسیسات مکانیکی بحث ورود تکنولوژی کولر گرمایشی بوده که در محدود استادیوم‌های کشور از جمله استادیوم شهید وطنی نزدیک به ۳۴ کیلومتر جایگذاری خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه به بحث قهرمانی دلنشین و خوشایند باشگاه نساجی اقداماتی برای آسیایی شدن این باشگاه شکل گرفت، اضافه کرد: برای بحث سیستم روشنایی حدود هزار و ۴۰۰ متر دودی مورد نیاز است یک به یک مجموعه این عملیات اجرایی خواهد شد.

 

این مسئول درخصوص مصوبات سفر ریاست جمهور به مازندران به توجه زیاد به حوزه ورزش اشاره و اعلام کرد: مجموعا ۲۳۵ میلیارد تومان مصوبات توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزش مدنظر قرار گرفته است، برای استفاده از سالن ۵ هزار نفره کشتی جویبار معادل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب درنظر گرفته شد، برای تکمیل عملیات باقیمانده سالن ۶ هزار نفره ماهفروجک که سال گذشته فاز اول آن افتتاح شد مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای راه دسترسی این سالن ۶ هزار نفره درنظر گرفته شد، که درخواست عاجزانه ما تخصیص باقیمانده اعتبار در این بخش است.