دو خبر آموزشی و هنری از اداره کل تبلیغات اسلامی‌ مازندران

ساخت فیلم گَتِ پِر و دوره آموزشی روایتگری دو خبر اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران است.

به گزارش حرف آنلاین، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران فیلم کوتاه گَتِ پِر را به کارگردانی سید مرتضی حسینی‌نیا در حال ساخت است.

خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که “نزدیک های صبح پدربزرگ برمی خیزد تابرای نمازصبح آماده شود، اومشاهده می کندبین پسر وعروسش جنجال است، متوجه می شود که برسرمسعود نوه اش است که برای نمازصبح بلند نمی شود”

سیدمرتضی حسینی نیا نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم است.

حمیدرضااسماعیل پور تصویربردار، دستیارکارگردان نیما یگانه، مدیرتولید حیدر فرخی، دستیاران تصویر محسن احمدی، محمدرضاسعیدی زند، باهمکاری موسسه شهید مطهری عوامل این فیلم هستند.

نیما یگانه، میرمحمود حسینی، هانیه ساطه، خانم اسفندیاری، محمد حسین صادق نیا نیز بازیگران‌ این فیلم کوتاه هستند. سیدحسن موسوی این‌ صدابردار این فیلم است.

این فیلم توسط واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ساخته می شود و قرار است از شبکه استانی پخش شود.

 

دوره آموزشی روایتگری ویژه شهادت سردار سلیمانی

دوره آموزشی روایتگری با نام «روایت جان فدا» ویژه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی، روز پنج شنبه هشتم دی ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با حضور طلبه های علاقمند به روایتگری برگزار می گردد.

این دوره با حضور حجت الاسلام حیدر پاشاپور و با موضوع ارائه شیوه و محتوای روایتگری مکتب سرنوشت ساز حاج قاسم سلیمانی در قالب سه کارگاه جهت اجرا در بسترهای دانش آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار خواهد شد.

در این دوره بسته های محتوایی ویژه روایتگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه خواهد شد.

طلبه های علاقمند به شرکت در این دوره می توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/31BNWgaT نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره اقدام نمایند.