دولت تدبیر و امید در معرض سخت ترین نقدها قرار گرفت

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: دولت تدبیر و امید در معرض سخت ترین نقدها قرار گرفت. به گزارش حرف آنلاین، جعفر قمی اویلی در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم در اولویت کار مسئولین قرار دارد گفت: اراده مردم باعث پایداری نظام و دولت […]

photo_2018-03-17_20-50-26

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: دولت تدبیر و امید در معرض سخت ترین نقدها قرار گرفت.

به گزارش حرف آنلاین، جعفر قمی اویلی در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم در اولویت کار مسئولین قرار دارد گفت: اراده مردم باعث پایداری نظام و دولت است.

وی افزود: در سال جاری تهدیدهایی ترسیم شده بود که عمده آن را به فرمایش مقام معظم رهبری در پوشش مخملی در اختیار مردم قرار دادند تا مردم را دچار چالش کنند و با حضور میلیونی مردم در انتخابات و آرای بالا به دولت تدبیر و امید باعث تدام خدمت دولت به مردم شد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در معرض سخت ترین نقدها قرار گرفت تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دولت در برنامه مشترک و برجام پیروزی بزرگ گفت و گو بود که در حوزه سیاسی به نتیجه ای رسیدیم که دولتهای دیگر و دشمنان دنبال آن بودند که با جنگ قصد تحمیل آن را داشتند.

وی افزود: با دیپلماسی گفت و گو به دنیا نشان دادیم تعامل داریم و از گفتمان و مبارزه با امپریالیسم دست برنداشتیم و آمریکا را منزوی کردیم.

قمی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان ایثار و شهادت است که باعث شد با گفتمان عاشورایی در جنگ پیروز شویم و امروز با تکیه بر درون و اقتصاد مقاومتی که فرایند تحولی اقتصاد در دنیا است پیروز شدیم.

وی اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته با تکیه بر این فرایندها به توسعه دست یافتند و با تکیه بر جوانان اقتصاد را دانش بنیان کردیم تا بعنوان یکی از الگوهای برتر شناخته شدیم.

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسمیات کشوری استانداری مازندران افزود: وحدت و همدلی مردم با نظام سبب شکست دشمنان میشود و نیاز به تقویت و جامعه داریم و نشاط اجتماعی با هم بودن و رعایت قانون و استفاده از فرصت ها حذف تهدیدها است

وی تصریح کرد: رامسر با داشتن منابع و مناظر  فرصت خوبی برای نشاط دارد و با تکیه بر توان داخلی باید به پیروزی دست یابیم.