دوئل های خونین در بابل و قائمشهر

سرویس حوادث:عاملان دو قتل در شهرستان های قائمشهر و بابل در جریان عملیات پلیس بازداشت شدند.در این دو جنایت دو مرد جوان قربانی اقدامات تبهکارانه مهاجمان با کارد شده و در آغوش مرگ فر رفتند. برادر کشی در قائمشهر: بنا بر این گزارش، بر اساس اعلام دادستان قائمشهر، برادری در جریان بروز اختلاف با برادر […]

سرویس حوادث:عاملان دو قتل در شهرستان های قائمشهر و بابل در جریان عملیات پلیس بازداشت شدند.در این دو جنایت دو مرد جوان قربانی اقدامات تبهکارانه مهاجمان با کارد شده و در آغوش مرگ فر رفتند.

برادر کشی در قائمشهر:

بنا بر این گزارش، بر اساس اعلام دادستان قائمشهر، برادری در جریان بروز اختلاف با برادر کوچکترش او را با ضربات کارد از پای در آورد. حسین عشقی همچنین از دستگیری متهم به قتل که آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازویش وجود داشت خبرداد.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر گفت: این فرد پس از اخذ تحقیقات با صدور قرار مناسب به اتهام قتل عمد برادرش بازداشت شد.وی گفت: گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری توأم با چاقوکشی منجر به قتل آقای “ج.ح” ، 27 ساله به دادسرای شهرستان قائمشهر واصل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: عوامل انتظامی بلافاصله همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و وضعیت صحنه جرم مورد بررسی قرار گرفت.عشقی اظهار داشت: بر این اساس برادر مقتول که همراه با وجود آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازو، در محل حضور داشته به عنوان متهم دستگیر شد.دادستان عمومی و انقلاب قائمشهر افزود: متهم پس از اخذ تحقیقات با صدور قرار مناسب به اتهام قتل عمد برادر خود، بازداشت و به زندان معرفی شد.این مقام قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات مقدماتی در خصوص این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر ادامه دارد.

*پدرام را در گورستان به قتل رساندند

در حادثه دیگر بنا بر اعلام پلیس ، عاملان درگیری و نزاع جمعی در بابل که منجر به قتل پدرام شده بودند پس از تحقیقات پلیسی و در سه ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس شهرستان بابل در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز  110 مبنی بر نزاعی دسته جمعی در جنب آرامگاه معتمدی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس شهرستان بابل، افزود: با حضور ماموران در صحنه جرم طرفین درگیری از محل متواری شدند و یکی از طرفین این درگیری به نام پدرام که با ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی بااشاره به این که مصدوم به علت شدت جراحات وارده هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی را برای شناسایی عاملان این درگیری و عامل این جنایت آغاز کردند.

جعفری اظهار کرد: در اقدامی عملیاتی کلیه عاملان این درگیری در کمتر از سه ساعت توسط ماموران دستگیر و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند.به گفته این مقام انتظامی، در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده یکی از طرفین این درگیری به قتل اعتراف کرد.وی در خاتمه گفت: متهم و سایر همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

*مرگ خود خواسته دانشجوی جوان:

در همین حال بنا بر اظهارات فرمانده انتظامی بابلسر جسد بی جان دانشجوی جوانی در بابلسر پیدا شد.این دانشجو ورودی سال 92 و ساکن تهران بود که در شهرستان بابلسر در رشته مهندسی عمران تحصیل می کرد.در حالیکه اظهار نظر های متفاوتی در باره علت مرگ قربانی حادثه مطرح شده است ، تحقیقات پلیسی در باره این ماجرا آغاز شده است.گفته می شود جسد قربانی حادثه ساعت 2 بامداددر حالیکه حلق آویز شده بود در بیرون از محیط دانشگاه پیدا شده است.