دشمن غافل از عملکرد ۴۰ ساله بسیجیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اینکه بسیجیان همواره ثابت‌قدم بودند و ثابت قدم ماندند، گفت:اتاق فکر دشمن بر سه محور دکترین مهار، نبرد رسانه‌ای و ساماندهی نافرمانی‌های مدنی است اما دشمن غافل از عملکرد ۴۰ ساله بسیجیان است و امروز بسیج راهکار می‌اندیشد و اجرایی می‌کند. به گزارش حرف، سرهنگ سید […]

2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اینکه بسیجیان همواره ثابت‌قدم بودند و ثابت قدم ماندند، گفت:اتاق فکر دشمن بر سه محور دکترین مهار، نبرد رسانه‌ای و ساماندهی نافرمانی‌های مدنی است اما دشمن غافل از عملکرد ۴۰ ساله بسیجیان است و امروز بسیج راهکار می‌اندیشد و اجرایی می‌کند.
به گزارش حرف، سرهنگ سید نعمت اسدی در همایش بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت در مصلی الغدیرشهرستان نور برگزار شد، افزود: امروز بسیج سه ویژگی دارد وضعیت تحمل صدمات را بدون شکستگی،تحلیل و شناخت نقاط ضعف وقدرت دستیابی قدرت مقابله با تهدید دشمن به طور خودجوش و موزاییکی و بسیج امروز به علم و به ظرفیت نیروی انسانی رسیده و هم به این توانمندی دست پیدا کرده است.
این مسئول تصریح کرد: نباید از آن چیزی که ولی امر مسلمین به عنوان راهکار مطرح کردند غفلت کنیم، بسیج چند شاخصه دارد که باید در بسیجیان و مسئولان وجود داشته باشد مانند روحیه جهادی، ساده‌زیستی، مکتبی بودن، جهادگری، مردمی بودن، استکبارستیزی، مطیع محض ولایت و…است و ما مدیون خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم.
وی گفت: تفکر بسیجی به عنوان راهکار درست در مقابل مستکبران قرار گرفته و امروز تمام مسلمانان جهان حول محور یک پرچم قراردارند و آن محور ولایت است که با این استقامت زمینه‌ساز ظهور امام عصر خواهیم بود.