دشمن به دنبال شکاف بین نسلی در ایران است

پيش نويس طرح مهارت آموزي دانش آموزان موسوم به مهام در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران مورد بحث و بررسي قرار گرفت. معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، در بخشی از سخنان خود با توجه به در پيش بودن ايام الله دهه فجر، انقلاب […]

پيش نويس طرح مهارت آموزي دانش آموزان موسوم به مهام در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، در بخشی از سخنان خود با توجه به در پيش بودن ايام الله دهه فجر، انقلاب اسلامي را يكي از عظيم ترين رخدادهاي جهان در اواخر قرن بيستم توصيف نمود و ابراز داشت: انقلاب اسلامي با پشت سرگذاشتن دو انديشه غالب شرقي و غربي بر اداره جهان و ارايه انديشه يي نو مبتني بر دين به زعامت مردي الهي همه معادلات را بهم ريخت.

وي انقلاب اسلامي را بزرگ ترين انقلاب 300 سال اخير در جهان عنوان كرد و گفت: بجز انقلاب اسلامي مردم ايران، تمام انقلاب هاي جهان از آرمان هاي خود عقب نشيني كردند و از مسير اصلي خود منحرف شدند.

يونسي با اشاره به اين كه دشمنان انقلاب در طول 4 دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي با انواع توطئه ها و نيرنگ ها سعي در براندازي نظام داشتند و هيچ گاه دست از نقشه هاي شيطاني خود نمي كشند، خاطر نشان ساخت: دشمنان نظام امروز نيز بدنبال ايجاد شكاف بين مسئولين و مردم و اثبات ناكارآمدي نظام هستند كه بحمدالله در تمام اين سال ها و در ماجراي اخير در سايه بصيرت، هوشياري و حضور تمام قد مردم در صحنه از هيچ كدام از توطئه هاي خود طرفي نبستند و جمهوري اسلامي با اقتدار و عزت به حيات پربركت خود ادامه مي دهد.

وي با اشاره به اين كه عليرغم وجود برخي مشكلات، مردم ما در حوادث اخير نشان دادند كه همواره حامي انقلاب هستند و هيچ گاه دست از آرمان هاي انقلاب نمي كشند، افزود: ملت ايران يقينا در دهه فجر بويژه در راهپيمايي 22 بهمن امسال نيز با حضور پرشور خود مشت محكمي بر دهان ياوه گويان مي زند و بار ديگر با آرمان هاي امام راحل، شهداي والامقام و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق مي كند.

عليرضا يونسي رستمي همچنین در اين جلسه با اشاره به اين كه داشتن مهارت در حوزه هاي مختلف، نيازي اساسي براي نسل هاي آينده است، گفت: تربيت نيروي انساني خلاق، كارآفرين و مجهز به مهارت هاي لازم زندگي و شغلي نيازمند برنامه ريزي عالمانه است.

معاون استاندار با بيان اين كه هيچ جامعه اي بدون توجه به آموزش و پرورش به توسعه نمي رسد، تصريح كرد: تربيت نسل ها بايد در مدارس بر اساس مطالبات و نيازهاي آينده صورت گيرد.

يونسي بر ذائقه سنجي از خانواده ها در خصوص رشته هاي مورد نياز براي برگزاري دوره ها در اين طرح تاكيد كرد و افزود: ظرفيت سازي هاي لازم براي اجراي طرح مهام بصورت دقيق انجام شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري، وي بر برگزاري دوره هاي آموزشي متناسب با نيازسنجي شهرستاني و منطقه اي و ظرفيت ها و زيرساخت هاي استان در بخش هاي مختلف تاكيد نمود و اظهار داشت: هماهنگي هاي بين سازماني لازم پيش از نهايي شدن طرح از سوي آموزش و پرورش استان صورت گيرد.