دشمن جرأت تعرض ندارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه همرزمان ما در دریای سرخ در حال رزمایش هستند گفت: امروز دشمن جرأت و جسارت هیچ تعرضی ندارد. امیر سرتیپ دریادار شهرام ایرانی در آئین تجلیل از خانواده‌های شهیدان در دانشگاه دریایی نوشهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگرفته از آرمان‌های شهدا و بصیرت مردم ناشی […]

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه همرزمان ما در دریای سرخ در حال رزمایش هستند گفت: امروز دشمن جرأت و جسارت هیچ تعرضی ندارد.

امیر سرتیپ دریادار شهرام ایرانی در آئین تجلیل از خانواده‌های شهیدان در دانشگاه دریایی نوشهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگرفته از آرمان‌های شهدا و بصیرت مردم ناشی از هدایت و رهبری ولایت فقیه برشمرد و گفت: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری فرزانه نظام مقدس اسلامی، ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است.

وی با اظهار اینکه هم اکنون همرزمان ما در دریای سرخ و بیخ گوش آمریکا و رژیم غاصب در حال عملیات و رزمایش هستند، افزود: دو فروند ناوشکن نیز در این عملیات‌ها همراهی و حضور دارد.

وی با عنوان اینکه دشمن جرأت و جسارت تعرضی را ندارد، موفقیت و اقتدار کنونی را به برکت خون شهیدان و بصیرت دینی دانست و افزود: اولویت نظام جمهوری اسلامی قدرت است و دشمنان به این مسئله واقف هستند.

دریادار ایرانی با اشاره به دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: جوان غیور و شجاع نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس برابر دشمنی که دارای تمام قوا و تجهیزات بود ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اظهار اینکه جوانان و غیورمردان نیروی دریای از تهدیدات توپ و تانک هراسی ندارند، تجهیز به سلاح معرفت و بصیرت الهی را رمز اقتدار و موفقیت بیان کرد.

در این مراسم از خانواده‌های جمعی از شهدای ارتش و مدافعان حرم تقدیر شد.