معاون استاندار مازندران :

دستگیری یک‌ هزار و ۶۸ قاچاقچی موادمخدر در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : در اجرای این طرح تاکنون یک‌هزار و ۶۸ قاچاقچی موادمخدر و ۴۷۴ معتاد متجاهر از استان مازندران دستگیر و جمع آوری شدند.

به گزارش حرف انلاین ؛ روح الله سلگی شامگاه جمعه در جمع عناصر خدوم پلیس مازندران با اشاره به رسالت خطیر آنان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، اظهار کرد: احساس امنیت اجتماعی در پرتو رشادت و جانفشانی پلیس مقتدر حاصل شده است.

وی اقتدار پلیس در سایه اجرای قانون و مهربانی توام با وظیفه شناسی را شاخصه مهم نیروهای فراجا دانست و افزود: مردم وفادار کشورمان همواره قدردان زحمات و تلاش‌های ستودنی پلیس در رده‌های مختلف هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس در جاده‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری برای تامین امنیت مسافران، یادآورشد: حضور ملموس و شبانه روزی پلیس در سطح جاده‌ها و مراکز تفریحی مازندران موجب رضایتمندی مسافران و مسئولان استان در ایام نوروز شده است.

سلگی خاطر نشان کرد: رویکرد دولت در تامین امنیت جامعه نرم افزاری و مبتنی بر اقدامات فرهنگی است.

وی در این ارتباط با اشاره به اجرای طرح مقابله با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در مازندران که ۹ روز زودتر از سطح کشور در این استان اجرایی شد، افزود: در اجرای این طرح تاکنون یک‌هزار و ۶۸ قاچاقچی موادمخدر و ۴۷۴ معتاد متجاهر از استان مازندران دستگیر و جمع آوری شدند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران، اظهار کرد: تا پایان تعطیلات آرایش کنونی پلیس برای تامین امنیت مسافران در قرارگاه نوروزی حفظ خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: همکاری و هم افزایی پلیس با دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی مازندران قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات ترافیکی در جاده‌های غرب استان از اهتمام پلیس راهور در ساماندهی ترافیک و نظم بخشی به عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی تجلیل کرد.