دستگیری عاملان قتل زن ربوده شده نکایی

حرف آنلاین: سرانجام پس از حدود 2 هفته گشت و انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی مازندران و شهرستان نکا، پرده از تمام شایعات چند روز اخیر برداشته شده و زن ربوده شده دارابکلایی پیدا شد. حجت الاسلام علی اکبر ذوالفقاری دادستان شهرستان نکا ضمن تأیید خبر پیدا شدن زن ربوده شده دارابکلایی به […]

حرف آنلاین: سرانجام پس از حدود 2 هفته گشت و انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی مازندران و شهرستان نکا، پرده از تمام شایعات چند روز اخیر برداشته شده و زن ربوده شده دارابکلایی پیدا شد.

حجت الاسلام علی اکبر ذوالفقاری دادستان شهرستان نکا ضمن تأیید خبر پیدا شدن زن ربوده شده دارابکلایی به نام خدیجه رمضانی، از دستگیری 2 نفر در این خصوص توسط مأموران آگاهی شهرستان نکا خبر داد.

وی با اشاره به چگونگی پیدا شدن زن ربوده شده اظهارداشت: نیروی انتظامی نکا پس از اطلاع از اتفاق رخ داده در خصوص این آدم ربایی، اقدام به انجام گشت و فعالیت‌های پیچیده در مناطق مختلف شهرستان نکا نمود که پس از حدود 2 هفته، شب گذشته موفق به دستگیری 2 تن از قاتلان و پیدا کردن جسد مقتول شد.

دادستان شهرستان نکا درخصوص مکان پیدا شدن جسد مقتول گفت: جسد مقتول در جنگل‌های اطراف قرمرض و روستای درویشان هزارجریب شهرستان نکا پیدا شده است، اما قاتلان در شهر نکا مورد شناسایی قرار گرفته و در شهر نکا هم دستگیر شدند.

وی با در جریان بودن پرونده این اتفاق، ضمن خودداری از بیان جزئیات بیشتر از این حادثه، مردم و رسانه‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کرد و افزود: با توجه به در جریان بودن پرونده، رسانه‌ها از ایجاد شایعات، اخبار کذب و دامن زدن نادرست به حواشی موضوع تا اعلام جزئیات بیشتر توسط مراجع رسمی قضایی و قانونی، خودداری نمایند./منبع : نکا آنلاین