دستگیری زوج افیونی در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری زوج تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 7 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد . سرهنگ “محمدولی مرادی” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدردر شهرستان قائم شهر توسط […]

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری زوج تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 7 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمدولی مرادی” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدردر شهرستان قائم شهر توسط یکی از عاملان افیونی به همراه همسرش ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: با تشکیل تیم های اطلاعاتی، متهم و همسر وی که در قالب تور خانوادگی اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید از یکی از شهرستان های استان سمنان در شهرستان قائم شهر می کردند، شناسایی شدند .

سرهنگ مرادی، خاطر نشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی، خودروی متهمان را حین تردد دریکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف کردند .

به گزارش پایگاه پایگاه خبری پلیس،وی از دستگیری این دو سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی آنان 7 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .مرادی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پليس با هدف کاهش ناامني در جامعه و ارتقاء امنيت اجتماعي، مبارزه با عاملان تهیه و فروش مواد مخدر و برخورد با هرنوع ناهنجاری اجتماعی را مصمم تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده است .