دستگيري سارق منزل با 5 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از دستگيري سارق منزل با 5 فقره سرقت خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “نعمت الله آزادی” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت. وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و […]

n82722996-71976832

فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از دستگيري سارق منزل با 5 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “نعمت الله آزادی” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران انتظامی پلیس آگاهی موفق به شناسايي سارقی حرفه اي به نام “ج – ج” شدند.

سرهنگ آزادی، تصريح کرد: با شناسايي سارق و هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در حین سرقت منزل دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، افزود: متهم در تحقيقات و بازجویی های پلیسی تاکنون به 5 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار کرد.

آزادی در خاتمه از شهروندان: خواست با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه زمينه ارتکاب جرم را برای سارقان فراهم نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.