دستگيري باند لاشخورها با 15 فقره سرقت خودرو

سرویس حوادث حرف: سارق سابقه داری كه اقدام به سرقت 15 دستگاه خودرو سواري كرده بود، دستگیر شد. ماموران نیروی انتظامی وقتی گزارش هایی را دریافت کردند که بر اساس آن چند فقره سرقت خودرو كه اغلب در حاشيه ها و مكان هاي خلوت شهر صورت مي گرفت، ضمن بررسي شيوه هاي سرقت، تلاش جهت […]

سرویس حوادث حرف: سارق سابقه داری كه اقدام به سرقت 15 دستگاه خودرو سواري كرده بود، دستگیر شد.

ماموران نیروی انتظامی وقتی گزارش هایی را دریافت کردند که بر اساس آن چند فقره سرقت خودرو كه اغلب در حاشيه ها و مكان هاي خلوت شهر صورت مي گرفت، ضمن بررسي شيوه هاي سرقت، تلاش جهت شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند.

در تحقيقات اوليه و بررسي شيوه تمامي سرقت ها كه همه به يك روش و با شناسايي خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني صورت مي گرفت، ماموران به يكي از سارقان سابقه دار با پرونده هاي متعدد كه به تازگي از زندان آزاد شده بود مشكوك شدند و اين سارق سابقه دار را تحت كنترل نامحسوس خود قرار دادند.

با كنترل رفت و آمدهاي مشكوك اين سارق سابقه دار و سر نخ هاي به دست آمده ، سرانجام ماموران وارد عمل شدند و طي يك عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفي گاهش دستگير كردند.

با دستگيري متهم و تحقيقات صورت گرفته راز سرقت خودرو هاي دست دوم و فاقد تجهيزات ايمني فاش شد و سارق پس از مواجهه با ادله لازم از سوي پليس به 15 فقره سرقت خودروهاي سواري اعتراف كرد.در بررسی مخفیگاه متهم بازداشت شده پنج دستگاه خودروي مسروقه کشف شده است.همچنین صحنه سرقت 10دستگاه خودرو  پرايد كه پس از سرقت توسط متهم در حاشيه جاده رها شده بود بازسازي و چهار همدست اين سارق سابقه دار نیز شناسايي و دستگير شدند.متهمان پس از اوراق كردن خودروهاي سرقتي لاشه اين خودرو ها را در حاشيه جاده ها رها مي كردند،که پس از دستگيري جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.