در سفر استاندار مازندران به جویبار چه گذشت؟

استاندار مازندران صبح امروز به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به جویبار سفر کرد و در بدو ورود در مزار شهدای این شهر حضور یافت و ضمن تجدید میثاق با شهدا برای بررسی مشکلات و موانع توسعه این شهر اقدام کرد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سید محمود حسینی پور در این سفر اظهار کرد که  دولت سیزدهم با تمام توان و با اجرای طرح های راهبردی و بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات و دغدغه های آحاد مردم در تلاش است.

به اذعان وی جویبار یکی از شهرستان‌های مهم استان برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی و گردشگری به شمار می‌رود اما کمتر توسعه یافته است.

ساخت ورزشگاه ۵هزار نفری جویبار شتاب می‌گیرد

حسینی پور در این سفر ضمن بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری کشتی جویبار تاکید کرد که ساخت آن با تخصیص حدود ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی از هفته‌های آینده شتاب می‌گیرد.

استاندار مازندران به اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل این طرح از محل سفر استانی رئیس جمهور به مازندران مصوب شد اشاره کرد و گفت که جویبار نگین درخشان در کشتی ایران بوده و باید از امکانات مطلوب ورزشی برخوردار باشد.

انتقاد استاندار از شهرداری جویبار

استاندار مازندران همچنین از عملکرد شهرداری جویبار به به دلیل مشکلات شهری این شهر انتقاد کرد.

سید محمودحسینی پور در جلسه فرمانداری این شهرستان ، گفته که ۶ ماه پیش برای معارفه فرماندار جدید به این شهرستان آمدم، از مشکلات حوزه شهری منطقه گلایه کردم اما متاسفانه این رویه همچنان ادامه دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران خطاب به اعضای شورای شهر جویبار تاکید کرده که اگر شهردار صلاحیت کار ندارد وی را برکنار کنند.

استاندار مازندران هشدار داد که اگر شورای شهر اگر اقدامات لازم را در این خصوص انجام ندهد، خودش دست به کار خواهد شد زیرا شهر جویبار نیازمند اقدامات اساسی برای توسعه است.

استاندار مازندران + جویبار

اقدامات ساخت هتل ۵ستاره در حال انجام است

وی همچنین از انجام اقدامات برای ساخت یک هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری یک بانک عامل در شهرستان جویبار خبر داد.

به عقیده  حسینی پور این شهر باوجود برخورداری از قهرمانان ملی و ورود گردشگران به منطقه باید از امکانات مناسبی برخوردار باشد.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جویبار، بازدید از چند طرح نیمه تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت‌وگو با روستاییان و احصای مسائل و مشکلات آن‌ها و شرکت در نشست شورای اداری از جمله اهداف این سفر یک‌روزه بود.

شهرستان جویبار براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷ هزار و ۵۷۶ نفر جمعیت دارد.