درخشش مازندرانی‌ها در ششمین جشنواره فجر قرآنی کشور

حرف آنلاین: آئین پایانی و انتخاب برترین قاری، حافظ و مرتل مردمی ششمین جشنواره‌های قرآنی فجر برگزار شد. در این مراسم که عصر جمعه ۲۶ فروردین ماه در تالار وحدت تهران و با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عباس زارع مدیرکل فرهنگ […]

حرف آنلاین: آئین پایانی و انتخاب برترین قاری، حافظ و مرتل مردمی ششمین جشنواره‌های قرآنی فجر برگزار شد.

در این مراسم که عصر جمعه ۲۶ فروردین ماه در تالار وحدت تهران و با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شهرستان قائم شهر و دبگر مسئولین کشوری و جمعی از مدیران قرآنی کشور و علاقه‌مندان این عرصه برگزار شد، در بخش‌های گوناگون این جشنواره‌ها، مازندرانی‌ها توانستند بیشترین سهم را در بین منتخبین کسب کنند.

در بین منتخبین، در بخش قاریان برتر قرائت مجلسی؛ سید محمد طاهایی از آمل رتبه اول و سید پارسا انگشتان از ساری رتبه دوم را کسب کردند.

عیسی مدانلو به عنوان دبیر برتر جشنواره قرآنی سال ۱۴۰۰، صفا رنجبر به عنوان دبیر اجرایی برتر جشنواره قرآنی و روح الله حیدری دبیر استانی برتر جشنواره قرآنی معرفی شدند و جایزه استان برتر جشنواره نیز به آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره قرآنی کشور اهدا شد.